נחשפה : אלפא רומיאו ג'וליה החדשה 2016

המכונית שכל-כך חיכו לה באלפא :פרטים ראשונים על אלפא רומיאו ג'וליה החדשה, שמציעה בייבי מזראטי עם עיצוב עוצר נשימה, מנוע 3.0 ליטר 510 כ"ס שיציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ויכולות ספורטיביות של מכוניות על.

ששי כהן 28 ביונ, 2015
אלפא ג'וליה החדשה 2016

באיחור ניכר מהתוכניות המקוריות, ולאחר המתנה ארוכה של שנים, חושפת סוף סוף אלפא רומיאו את אלפא ג'וליה החדשה, מחליפת ה-159 שאמורה להתחרות בדגמי הספורט סדאן היוקרתיים כמו BMW סדרה 3, אאודי A4 ומרצדס C קלאס. עם הדגם החדש, פותחת אלפא עידן חדש בחברה, הכולל את שפת העיצוב החדשה של היצרן והבטחה לשלל דגמים חדשים שנראה בשנים הקרובות, כחלק מאסטרטגיית החברה להגיע ליעד מכירות של 400,000 מכוניות בשנת 2018, כאשר שליש מתוכן צפויות להימכר בארה"ב.



לצד עיצוב יפהפה ועוצר נשימה לדעתנו, זוכה הג'וליה החדשה לשלדה חדשה שנלקחה מבית מזראטי ומשמשת גם את הגיבלי, המציעה הנעה אחורית, שילוב של אלומיניום וחומרים מתקדמים וחלוקת משקל מעולה של 50/50, המעידים על האופי הספורטיבי של הדגם שבא להתחרות בטובות שבגרמניות הספורטיביות. בשלב הראשון, חושפת אלפא רק את הגרסה החזקה ביותר של הדגם -אלפא ג'וליה QV, המצוידת במנוע V6 טורבו בנפח 3.0 ליטר, שפותח עבור החברה ע"י פרארי, בעל הספק של 510 כ"ס, שמציע ביצועים ספורטיביים קיצוניים עם זינוק ל-100 קמ"ש תוך 3.9 שניות בלבד, ומכניס למעשה את הג'וליה מבחינת ביצועי הכביש, לעולם מכוניות העל הספורטיביות.

אלפא ג'וליה החדשה 2016

אלפא ג'וליה החדשה 2016


פרטים נוספים אודות הביצועים, עיצוב תא הנוסעים ודגמי בסיס לא פורסמו לעת עתה, ויחשפו בקרוב. בהיבט השוק המקומי והיבואן בארץ, נותר לקוות שהמכונית לה חיכה כל-כך היבואן בארץ, תזכה גם לגרסאות בסיס צנועות יותר, שיצוידו גם במחיר סביר שיאפשר לחברה להתחרות בדגמי הבסיס של המתחרות, ולהימכר במספרים גדולים יחסית. אחרת, מנוע הזינוק העתידי של החברה, עלול להימכר ביחידות בודדות בלבד בשנה, ולפגוע בתחזיות החברה לזינוק במכירות המותג בארץ עם השקת הג'וליה החדשה.
אלפא ג'וליה החדשה צפויה להגיע לארץ ככל הנראה ברבעון הראשון של 2016.