נחשפה ב.מ.וו סדרה 8 קונספט

ב.מ.וו סדרה 8 תצטרף החל מ-2018 לסגמנט מכוניות הספורט קופה היוקרתיות, ומבטיחה לדברי היצרן שילוב של ביצועים ויוקרה הטובים בקטגוריה, כחלק ממתקפת דגמים חדשים שיגיעו בשנים הקרובות.

ששי כהן 26 במאי, 2017
ב.מ.וו סדרה 8 קונספט

29 שנה לאחר שהגיחה לעולם ב.מ.וו סדרה 8, מכונית הספורט-קופה היוקרתית והגדולה שייצגה את שיא הביצועים של היצרן הגרמני, תחזור בשנה הבאה סדרה 8 לשוק, במטרה להתחרות במכוניות יוקרה קופה גדולות ומצליחות ובראשן ה-S קלאס קופה של מרצדס.




ב.מ.וו סדרה 8 קונספט ב.מ.וו סדרה 8 קונספט
הדור השני של סדרה 8, המחליף את הדור הראשון ששווק בעולם בשנים 1989-1999, נחשף אמש רשמית כדגם קונספט באירוע המכונית הקלאסיות Concorso d'Eleganza Villa d'Este באיטליה, ואמור להיות חוד החנית במתקפת דגמים חדשים או מחודשים שתציג החברה בשנים הקרובות, האמורים לסייע לחברה להגדיל את המכירות לשלושה מיליון כלי רכב בשנה (לעומת קצב של 2.4 מיליון מכוניות השנה).
ב.מ.וו סדרה 8 קונספט ב.מ.וו סדרה 8 קונספט
לצד עיצוב ספורטיבי, קיצוני ומהפנט, שככל הנראה יגיע לגרסת הייצור שתוצג בהמשך השנה ללא שינוים מהותיים, מבטיח היצרן יכולות ספורטיביות קיצוניות, המשולבות עם יוקרה ונוחות, שיקבעו סטנדרט חדש בקטגוריה. מדובר בלא פחות מ-"מכונית חלום", כך מתארים בחברה את הדגם החדש, שיבטיח את הובלת ב.מ.וו בקטגוריית מכוניות הקופה הספורטיביות.
ב.מ.וו סדרה 8 קונספט ב.מ.וו סדרה 8 קונספט
הדגם החדש פותח על שלדת סדרה 7 החדשה, וככל הנראה יצויד בגרסת הבסיס שלו במנוע V8 בנפח 4.0 ליטר המפיק 450 כ"ס, ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית. לצידו יוצגו שלל גרסאות נוספות של סדרה 8 כשבראשן ה-M8 הקיצונית. פרטים טכניים החברה לא מספקת לעת עתה, ונצטרך לחכות מספר חודשים.