נחשפה וולוו V40 החדשה ( מתיחת פנים )

וולוו V40, המכונית הנמכרת ביותר של וולוו באירופה, זוכה למתיחת פנים הכוללת חזית מחודשת ועדכונים טכנייים נוספים.

ששי כהן 24 בפבר, 2016
וולוו V40 החדשה

וולוו חושפת מתיחת פנים של אמצע החיים למשפחתית הקומפקטית V40, וגרסת הפנאי שלה V40CC ( קרוס קאונטרי ), הכוללת עיצוב מעודכן, אבזור משודרג ועדכונים טכניים נוספים. הדגם ייחשף רשמית בתערוכת ז'נבה שתיערך בתחילת חודש מרץ, אך עדיין לא ידוע אם יגיע עוד השנה לארץ.

וולוו V40 הינה המכונית הנמכרת ביותר של החברה באירופה, והדגם השני הנמכר ביותר של החברה בעולם אחרי ה- XC60. במסגרת מתיחת הפנים, זוכה ה- V40 לפנים החדשות המאפיינות את דגמי וולוו, אותם ראינו ב- XC90 החדשה וב-S90 החדשה שתגיע לארץ עוד השנה. עיקר השינויים כולל שבכה קדמית חדשה הכוללת את יחידות התאורה החדשות משולבות טכנולוגיית LED של וולוו, גריל ופגוש חדשים. בצידי הרכב נרשם מבחר של 8 חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש, ( כולל לדגמי הקרוס קאונטרי וה- R Design ) ומאחור לא נרשם שינוי בולט לעין.
וולוו V40 החדשה וולוו V40 החדשה
בתוך תא הנוסעים, נרשמים עדכונים קוסמטים קלים עם אופציה להגה בגוון חדש, שלל דיפוני אלומיניום בעיצוב חדש ומערכת מולטימדיה מעודכנת שתומכת מעתה גם במערכת הפעלה של Microsoft לסמארטפונים מבוססי Windows 10, לצד תמיכה באנדרואיד ואפל. בנוסף, מבטיחים בחברה גם את ציוד הרכב כסטנדרט במערכת בקרת האקלים CleanZone המבטיחה אוויר נקי  במיוחד הודות לסינון מזהמים הנמצאים בחוץ.
מבחר המנועים נותר ללא שינוי, למעט טיפול קל בפליטת המזהמים ופליטת CO2 נמוכה ביותר של 89 גרם לק"מ בדגם הדיזל D2. לארץ, ימשיכו להגיע אותם מנועי טורבו בנזין מחודשים T3 בנפח 1.5 ליטר 152 כ"ס ו- T4 בנפח 2.0 ליטר 190 כ"ס שיוצעו בשילוב לתיבות אוטומטיות.
וולוו V40 החדשה וולוו V40 החדשה