נחשפה מיני קאנטרימן החדשה לשנת 2017

המיני הגדולה ביותר בהסטוריה: מיני קאנטרימן החדשה צומחת במידות, זוכה לגרסת פלאג-אין חסכונית במיוחד ומבטיחה להיות הגדולה והשימושית ביותר בתולדות מיני.

ששי כהן 26 באוק, 2016
מיני קאנטרימן החדשה

6 שנים לאחר שהוצג הדור החדש של מיני קאנטרימן, גרסת השטח השימושית במשפחת המיני, זוכה הקאנטרימן לדור שני ומתקדם שמבטיח להיות המיני הגדולה והשימושית ביותר בכל תולדות 57 שנות מיני. הדגם צפוי להגיע לארץ במרץ 2017, ולהתחרות ברכבי פנאי-שטח קומפקטיים ויוקרתיים כמו מרצדס GLA, אאודי Q3 ו-ב.מ.וו X1.
כבר לא מיני !
הקאנטרימן החדשה לשנת 2017 כבר ממש לא מיני במידות, וצומחת בלא פחות מ-20 ס"מ באורך ל-4.30 מטר, מוסיפה 3 ס"מ ברוחב ל-1.82 מטר, צומחת ב-7.5 ס"מ בבסיס הגלגלים ל-267 ס"מ ומציעה תא מטען נדיב בנפח 450 ליטר, הצומח עד 1,309 ליטר. לצד עיצוב מחודש לדגם השומר על קווי העיצוב העיקריים של הדור היוצא, מציעה הקאנטרימן החדשה חזית חדשה, קשוחה ואגרסיבית יותר למראה, ושלל נגיעות קוסמטיות לחידוד מראה השטח.מיני קאנטרימן החדשה מיני קאנטרימן החדשה
בתוך תא הנוסעים מציע הדגם החדש עיצוב מחודש, הבטחה לחומרים באיכות גבוהה יותר והרבה יותר מרחב לנוסעים מבעבר. דגמי הבנזין שרלוונטיים לשיווק בארץ יחלו עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 136 כ"ס, שיציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-9.6 שניות וקופר S המצויד במנוע 2.0 ליטר 192 כ"ס, שיציע תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות, שיוצעו בשילוב לתיבות ידניות או אוטומטיות 6 הילוכים. כחלק מרעיון "רכב הפנאי", תוצע כאופציה גם הנעה כפולה. לצד חמישה מושבים לנוסעים, תציע המכונית כאופציה ספסל לשני אנשים הנשלף מתא המטען לשימוש בטיולי פיקניק…מיני קאנטרימן החדשה מיני קאנטרימן החדשה
לראשונה בתולדות הדגם תוצע גם גרסת פלאג-אין (PHEV) חסכונית וידידותית במיוחד לסביבה,  המצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר 136 כ"ס המניע את הגלגלים הקדמיים ומנוע חשמלי המפיק 87 כ"ס ומניע את הגלגלים האחוריים. עם יחידת הכח הנ"ל המפיקה הספק משולב של 221 כ"ס, מבטיחים במיני נהיגה על חשמל בלבד עד לטווח של 40 ק"מ ובמהירות של עד 125 קמ"ש. זמן טעינת הסוללה דרך שקע ביתי סטנדרטי אורך 3:15 שעות ודרך מטען מהיר ייעודי כ-2:15 שעות בלבד. תצרוכת הדלק שלה עומדת לפי נתוני היצרן על עד 47.6 ק"מ לליטר .