נחשפה סיטרואן C3 החדשה 2017

סיטרואן C3 החדשה זוכה לעיצוב מודרני ונאה הכולל שפע של אפשרויות התאמה אישית, מצלמת דרך מקורית המובנית ברכב ומנועים חזקים וחסכוניים מבעבר.

ששי כהן 30 ביונ, 2016
סיטרואן C3 החדשה

6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של סיטרואן C3, מכונית הסופר-מיני של החברה, חושפת סיטרואן פרטים ראשונים על הדור השלישי של ה- C3, שיוצג רשמית בתערוכת פאריס באוקטובר ויגיע לארץ ככל הנראה בתחילת 2017. ה- C3 נחשבת למכונית הנמכרת ביותר של החברה בעולם, ומאז הצגת הדור הראשון בשנת 2002 נמכרו מעל ל-3.6 מיליון רכבים שלה בעולם.

ה-C3 החדשה זוכה לעיצוב חדש ומודרני, המשלב בין ה- C1 הקטנה לקקטוס הגדולה יותר ויחד עם זאת מצליח להיראות מקורי ונאה במיוחד. הדור החדש גם צומח במידות עם 3.99 מטר באורך, 1.75 מטר ברוחב, 1.47 מטר בגובה ובעל בסיס גלגלים של 254 ס"מ האמור לספק תא נוסעים מרווח יחסית לסגמנט. נפח תא המטען נדיב גם הוא ועומד על 300 ליטר. מדובר גם בסיטרואן השניה של החברה שזוכה לכריות הפלסטיק ( Airbump ) המכסים חלקים מהדלתות ומסייעים למניעת שריטות שנגרמות ברובן מפגיעת דלתות של רכבים החונים בחניות סמוכות. מעבר לכך, מתגאים בסיטרואן על 36 אפשרויות שונות להתאמת צבעים אישית של הרכב.סיטרואן C3 החדשה - 36 אפשרויות התאמת צבעים אישית סיטרואן C3 החדשה – 36 אפשרויות התאמת צבעים אישית
מצלמת דרך מקורית מובנית ברכב !
בתוך תא הנוסעים מציעה ה-C3 החדשה עיצוב חדש לחלוטין ומודרני, הכולל גם כאן אלמנטים עיצוביים של הקקטוס לרבות ידיות סגירת דלתות בסגנון רצועות ומסך מולטימדיה "7 מקורי המחליף את מרבית המתגים ברכב ומציע תפעול ידידותי במיוחד. הדגם יזכה גם למערכת הסיטרואן ConnectedCAM הכוללת מצלמת דרך המובנית מאחורי המראה המרכזית, ומציעה כאופציה אפשרות לצילום קבוע של הנסיעה, הכולל שמירה אוטומטית של הצילום במקרה שאירעה תאונה ( 30 שניות לפני התאונה ו-60 שניות אחרי ) ואפשרות לצילום תמונות או קטעי וידאו קצרים של הנסיעה ע"י מתג בגלגל ההגה, והעלאה ישירה של התמונות או הסרטונים לרשתות חברתיות כאשר הרכב אינו בנסיעה.סיטרואן C3 החדשה - תא נוסעים מקורי ומאובזר סיטרואן C3 החדשה – תא נוסעים מקורי ומאובזר
אבזור הרכב צפוי להיות נדיב מהממוצע ויכלול בדגמים המאובזרים שלו גם כניסה והתנעה ללא מפתח, גג זכוכית פנורמי, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת לזיהוי רכב בשטח מת, מערכת התראה על עייפות הנהג ומולטימדיה מתקדמת הכוללת שיקוף הסמארטפון ותמיכה באפל CarPlay ואנדרואיד Auto.
היצע המנועים צפוי להיות דומה לדגמי פיג'ו 208 החדשה, כאשר לארץ יגיעו ככל הנראה דגמי ה- 1.2 ליטר 82 כ"ס וגיר ידני ו-1.2 ליטר טורבו 110 כ"ס המשודך לגיר אוטומטי 6 הילוכים.
סיטרואן C3 החדשה תוצג רשמית בתערוכת פאריס 2016 ותגיע לארץ ככל הנראה בתחילת 2017.