נחשפה פולקסווגן גולף 2017 החדשה

מסובבת ראשים? כך מציגים פולקסווגן בסרטון פרסומת חדש את הגולף החדשה לשנת 2017, שזוכה לעדכוני עיצוב, מנוע 1.5 ליטר חדש ושלל מערכות בטיחות מתקדמות.

ששי כהן 11 בנוב, 2016
פולקסווגן גולף 2017 החדשה

פולקסווגן גולף היא אייקון עולמי בשוק המכוניות. יחד עם זאת, מדובר במכונית ששמרנות היא השם השני שלה, והופעה נועזת היא משהו שלא נמצא בלקסיקון שלה. לכן מפתיע לגלות שפולקסווגן גולף החדשה לשנת 2017 שנחשפה אתמול בפרטים ראשונים, זוכה לפרסומת המציגה את המכונית החדשה שמסובבת ראשים ומושכת עניין ברחוב.




הגולף החדשה היא לא באמת חדשה לחלוטין, ולמעשה מדובר במתיחת פנים מקיפה לדור השביעי שלה, המשווק כבר 3 שנים. בדגם המחודש זוכה הגולף לחזית מחודשת ומעט יותר ספורטיבית, הכוללת גם יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED. כך גם חלקה האחורי זוכה לעדכונים קוסמטיים, וגם כאן רושמות יחידות התאורה שימוש ב-LED, כולל מאותתי LED אופנתיים. בתוך תא הנוסעים, רושמת הגולף 2017 עדכונים קלים יותר, הכוללים אופציה ללוח השעונים הדיגיטלי וירטואלי, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "9.2, אפשרות לטעינה אלחוטית לסמארטפון, תמיכה במערכות הפעלה של אפל ואנדרואיד ועוד.

היצע המנועים כולל לראשונה גם את מנוע הטורבו 1.5 ליטר החדש, שיוצע בהספקים של 130/150 כ"ס ותיבת אוטומטית DSG חדשה עם 7 הילוכים, המציעים תצרוכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר בדגם החזק ו-21.7 ק"מ לליטר בממוצע בדגם הבסיסי. ה-GTI הספורטיבית תוצע עם הספקים גבוהים יותר מבעבר עם 230 כ"ס בדגם הבסיסי או 245 כ"ס בגרסה מחוזקת.



הגולפ החדשה זוכה לראשונה גם בשלל מערכות בטיחות מתקדמות, שהפכו להיות פופולריות בשנה האחרונה בשלל דגמים משפחתיים, ותצויד במערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכות התראה על סטיה מנתיב, שטח מת במראה ותנועה חוצה מאחור. כאופציה, יוצע ניהוג אוטונומי חלקי עד 60 קמ"ש ומערכת ביצוע חנייה אוטומטית.פולקסווגן גולף 2017 החדשה
פולקסווגן גולף החדשה תגיע לארץ כנראה במהלך המחצית הראשונה של 2017.