נחשפה פורד פוקוס החדשה 2019

20 שנה בדיוק לאחר שהוצג הדור הראשון של פורד פוקוס, חושפת היום החברה את הפוקוס החדשה לשנת 2019, שתוצע במגוון דגמים, כולל לראשונה גרסת "אקטיב קרוסאובר" והבטחה לשינוי חוקי המשחק.

ששי כהן 10 באפר, 2018
פורד פוקוס החדשה 2019

20 שנה לאחר שהוצגה לראשונה פורד פוקוס, המשפחתית הפופולרית והמצליחה של פורד, ממנה נמכרו בעולם עד כהיותר מ-16 מיליון רכבים, מהם 7 מיליון באירופה, וכמה עשרות אלפים גם בישראל, חושפת היום פורד את הדור הרביעי של הפוקוס, המבטיח לדברי היצרן להיות לא פחות מ-"מכונית שמשנה את חוקי המשחק" !



הפוקוס החדשה תוצע כמו הדורות הקודמים בגרסאות האצ'בק, סטיישן וסדאן, כשלראשונה תוצע גם גרסת "אקטיב קרוסאובר" הנהנית ממרכב שהוגבה מעט, וחבילת עיצוב חיצוני בסגנון רכב פנאי. הדור החדש פותח מנייר חלק לדברי היצרן על שלדת ה- C2 החדשה של החברה, המבטיחה מרכב קשיח וחזק מקודמו ויציע בנוסף תא נוסעים מרווח משמעותית מהדור היוצא, הודות לגידול של 53 מ"מ בבסיס הגלגלים.

פורד פוקוס סטיישן החדשה 2019


היצע מנועי הבנזין כולל צמד מנועי טורבו מסדרת ה-EcoBoost, שיוצעו לראשונה עם גם עם אופציה לניתוק צילינדר בנסיעה במטרה לחסוך בדלק. המנוע הראשון בנפח 1.0 ליטר, יוצע בהספקים של 85 כ"ס, 100 כ"ס ו-125 כ"ס, והשני בנפח 1.5 ליטר, יוצע בהספקים של 150 ו-182 כ"ס. כל הדגמים יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים או ידנית עם 6 הילוכים. היצע דגמי הדיזל יכלול מנועים בהספקים של 95-150 כ"ס והבטחה לצריכת דלק נמוכה במיוחד, לצד שיפור של 10% בתצרוכת הדלק של מנועי הבנזין ביחס לדור היוצא. בפורד מבטיחים מכונית שתהיה המרווחת, נוחה ומהנה לנהיגה בסגמנט המשפחתיות, בין השאר הודות למערכת בורר מצבי נהיגה ומתלה אחורי חדש ומתוחכם, המבטיח שילוב אופטימלי של נוחות וביצועים.

פורד פוקוס אקטיב החדשה 2019


הפוקוס החדשה תוצע במספר רמות גימור, כולל גרסאות ST ספורטיביות, וינאלה היוקרתית ואקטיב קרוסאובר לחובבי מראה הכמו-שטח. בין שלל אביזרי הנוחות, תוצע מולטימדיה חדשה עם מסך "8, גג זכוכית פנוראמי ועוד. לעת עתה, החברה לא חושפת תמונות של תא הנוסעים.  אבזור הבטיחות יכלול שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות בקרת שיוט אדפטיבית (עד 215 קמ"ש), בלימה אוטונומית, תיקון אקטיבי של סטייה מהנתיב, זיהוי תמרורים, מערכת סיוע לביצוע חניות, ואופציית זחילה בפקקים.
פורד פוקוס 2019 החדשה תיוצר בגרמניה עבור השוק האירופאי ותגיע לארץ ככל הנראה בתחילת 2019.