ניסאן ג'וק 2015 בישראל

ניסאן ג'וק 2015 נוחת בישראל עם עיצוב מחודש, רמת אבזור גבוהה יותר וללא גרסה ידנית לעת עתה. המחיר החל מ- 127,990 ש"ח.

ששי כהן 22 בפבר, 2015
ניסאן ג'וק 2015

חברת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, החלה בשיווק ניסאן ג'וק 2015 שזוכה למתיחת פנים קלה המרעננת את הדגם ואמורה לחזק את מכירותיו מול המתחרים החדשים שהגיעו בשנים האחרונות. הג'וק הינו אחד הדגמים הפופולרים של ניסאן בישראל ואחראי עיקרי לחדירתם המוצלחת של הקרוסאוברים הקטנים בשנים האחרונות.



בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, נוסחה מנצחת לא מחליפים. את העיצוב הדרמטי של הג'וק, שכנראה גם בניסאן עצמה לא קיוו לכזאת התלהבות, החליטו לא לשנות יותר מדי ולהסתפק בפגושים חדשים וקרביים יותר לדגם, לצד יחידות תאורה הכוללות גם תאורת LED, וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים, השינויים מינוריים וכוללים בעיקר אפשרות למערכת שמע עם צג מגע " 5.8, הגה בעיצוב חדש ומספר עדכונים קוסמטיים. השינוי החשוב ביותר, נוגע לנפח תא המטען שצמח בלא פחות מ-40% ל- 354 ליטר ומטפל באחת מנקודות התורפה העיקריות של הדגם היוצא.

ניסאן ג'וק 2015

ניסאן ג'וק 2015


בשלב הראשון לשיווק הג'וק החדש, מוותרת יבואנית ניסאן על הגרסה הידנית ששווקה לצד הדגמים האוטומטיים בשנים האחרונות ומסתפקת ביבוא הגרסה האוטומטית. מתחת למכסה המנוע, למרות שבחו"ל הוצג הדגם המחודש גם בגרסת ה- 1.2 ליטר טורבו החסכונית, בשלב הנוכחי יוצע הדגם בארץ עם אותו מנוע בנזין מוכר בנפח 1.6 ליטר 117 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיץ הג'וק ל-100 קמ"ש תוך 11.5 שניות ומגיע למהירות מרבית של 170 קמ"ש. תצרוכת הדלק שלו עומדת על 12 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית ו- 19.2 ק"מ לליטר בנסיעה בין-עירונית. כחלק משינוי המיסוי הירוק, לדגם דרגת זיהום של 8.
ניסאן ג'וק 2015

ניסאן ג'וק 2015


ניסאן ג'וק ישווק ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור הבסיסית מעתה תהיה ה- ACENTA ( במקום VISIA ) וכוללת אבזור עשיר יותר כסטנדרט עם :מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, חיבורי AUX ו- USB, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חישוקי גלגלים קלים "17, דיבורית Bluetooth נשלטת מההגה, בקרת אקלים, הגה בציפוי עור, תאורת יום LED, חלון גג נפתח חשמלית, שמשות אחוריות כהות, 6 כריות אוויר ועוד. רמת הגימור הבאה- TEKNA כוללת בנוסף: מערכת מולטימדיה עם מסך "5.8, 4 מצלמות לראייה היקפית, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישן גשם, מראות מתקפלות חשמלית, מערכת בטיחות בקרת סטייה מנתיב, מערכת בטיחות לזיהוי הולכי רגל, מערכת בטיחות לזיהוי בשטח "מת" ועוד.
מחיר ניסאן ג'וק 2015 מוזל קלות ויחל ב- 127,990 ש"ח לגרסה הבסיסית שזוכה כאמור לאבזור משודרג משמעותית מבעבר.