ניסאן מיקרה החדשה

ניסאן חושפת מתיחת פנים מקיפה למיקרה הקטנה שאמורה לפתורבעיקר מספר בעיות הנוגעות למראה הדגם הנוכחי.

ששי כהן 05 ביונ, 2013

3 שנים לאחר שהוצג הדגם הנוכחי של מכונית הסופרמיני ניסאן מיקרה, חושפת החברה מתיחת פנים מקיפה לדגם האמורה לסייע למכירות ולחזק אותה מול המתחרות המתחדשות. עיקר השינוי בדגם המחודש, נוגע לשדרוג המראה החיצוני שסובל בדגם הנוכחי מהופעה מעט בעייתית עם פרופורציות מעט מוזרות. הדגם החדש זוכה לחזית חדשה בעלת אופי ספורטיבי וקרבי יותר, המעניק לרכב הופעה מושכת מבעבר. בשאר חלקי הרכב, נרשמים עדכונים קלילים יותר ופחות מורגשים.

ניסאן מיקרה החדשה 2014 ( יצרן )

ניסאן מיקרה החדשה 2014 ( יצרן )


בתוך תא הנוסעים, זוכה המיקרה החדשה לטיפול נוסף באחת מנקודות התורפה של הדגם הנוכחי, הנוגעת לאיכות תא הנוסעים. אמנם באופן כללי נשמר העיצוב המקורי של סביבת הנהג, אולם בניסאן מבטיחים שיפור ניכר באיכות החומרים ובהרכבה שאמורים להציע תא נוסעים איכותי ונעים יותר לשהייה מבעבר. במרכז הקונסולה ניתן יהיה למצוא מסך מגע בגודל 5.8" עם חיבור בלוטות' לטלפון הנייד, וכאופציה תוצע מערכת ניווט משוכללת המתמשקת למערכת המפות של גוגל.
מתחת למכסה המנוע, לא נרשמים חידושים והמיקרה תמשיך להגיע עם מנוע בנזין 1.2 ליטר 80 כ"ס שישודך לתיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים או אוטומטית רציפה.
ניסאן מיקרה החדשה צפויה להגיע לארץ ברבעון האחרון של השנה, ועד אז, תמשיך להציע ניסאן את המיקרה בישראל עם חבילת אבזור לשיפור העיצוב החיצוני במחיר החל מ- 70 אלף ש"ח לדגם הידני.


ניסאן מיקרה החדשה 2014 ( יצרן )

ניסאן מיקרה החדשה 2014 ( יצרן )