ניסאן קשקאי החדש 2014

ניסאן קשקאי החדש יצע תא נוסעים מרווח ואיכותי יותר, מנוע טורבו 1.6 ליטר 150 כ"ס, אבזור בטיחות עשיר יותר וצריכת דלק של 17.8 ק"מ לליטר בממוצע בגרסה האוטומטית.

ששי כהן 07 בנוב, 2013

לאחר לא מעט טיזרים, מפרסמת ניסאן היום רשמית פרטים ראשונים של הקשקאי החדש לשנת 2014, המחליף את הדור הנוכחי שהוצג לפני כ- 7 שנים. עבור ניסאן, מדובר בדגם חשוב ביותר, שזכה להצלחה מרשימה בעולם ואף היה למוביל הדרך למתחרים בקטגוריית הקרוסאוברים הרכים. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, זוכה ניסאן קשקאי החדש לעיצוב מודרני המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של ניסאן ובעל מראה כללי הדומה לדגם ה- X טרייל החדש.

ניסאן קשקאי החדש 2014 ( יצרן )

ניסאן קשקאי החדש 2014 ( יצרן )


בתוך תא הנוסעים, זונחת ניסאן לחלוטין את מראה הדור היוצא, ומציידת את הקשקאי החדש בסביבת נהג חדשה לחלוטין, המציגה גם קפיצת מדרגה בכל הנוגע לאיכות החומרים וההרכבה. בדור החדש מסתפק הקשקאי בחמישה מקומות בלבד, ללא אפשרות לגרסת 7 מושבים אשר תוצע מעתה רק בדגם ה- X טרייל החדש. בסעיף השימושיות, מבטיחים בניסאן יותר מרחב לנוסעים ובעיקר לאלה השוכנים במושב האחורי, לצד תא מטען שצומח ב- 20 ליטר ל- 430 ליטר.
היצע המנועים כולל מנועי דיזל ובנזין כאשר המנוע המרכזי בארץ יהיה ה- 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק 150 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומציע עד 17.8 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן. בנוסף, תוצע גם גרסת 1.2 ליטר טורבו 115 כ"ס , אך ספק אם תגיע לארץ.
אבזור הרכב צפוי לעלות מדרגה ויכלול כסטנדרט: תאורת LED קדמית, מערכת שמע מקורית עם צג מגע "7, בקרת אקלים כפולת אזורים ועוד. הקשקאי החדש צפוי להיות גם בטיחותי יותר עם שפע של מערכות בטיחות שיוצעו כאופציה וכוללות בין השאר : מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערכת בלימה אוטומטית, מצלמות היקפיות, מערכת חניה אוטו', מערכת החלפת אורות אוטומטית ועוד.
ניסאן קשקאי החדש יגיע לייצור כבר בפברואר 2014 במפעל ניסאן באנגליה, ולארץ הוא צפוי להגיע רק במחצית השניה של 2014.


ניסאן קשקאי החדש 2014 ( יצרן )

ניסאן קשקאי החדש 2014 ( יצרן )