נלחמים בשריפות: פולריס ג'נרל 1000 מצטרף ללוחמי האש

נלחמים בטרור העפיפונים בעוטף עזה: יבואנית רכבי השטח של פולריס, תספק למערך הכיבוי וההצלה רכבי שטח מסוג פולריס ג'נרל 1000, אשר הותאמו לצורכי לוחמי האש ויאפשרו גישה מהירה לשטחים בעלי עבירות קשה.

ששי כהן 13 ביונ, 2018

ד.ל.ב מוטוספורט מקבוצת לובינסקי, יבואנית רכבי השטח של פולריס, תספק לנציבות כיבוי והצלה רכבי שטח מסוג פולריס ג'נרל 1000 אשר הותאמו לשמש כרכבי כיבוי וסיוע מהירים ללוחמי האש בשטחים בעלי גישה קשה. רכבי השטחה החדשים, ישתלבו במערך הלוחם בשריפות בעוטף עזה מטרור העפיפונים ובחיזוק הגזרה הדרומית.



לדברי היבואן, לאור המצב הבטחוני המורכב שהתפתח לאחרונה, פנתה נציבות הכיבוי וההצלה למספר יבואני רכבי שטח SIDE BY SIDE בחיפוש אחר הרכב המתאים ביותר ולאחר בחינה מקיפה שכללה נשיאת מטען, יציבות ונסיעה בשטח קשה, נמצא הג'נרל 1000 למתאים ביותר למשימה.
הדגם מצויד במנוע בנזין שני צילינדרים בנפח 1000 סמ"ק ובעל הנעה 4X4 לפי דרישה, ובשונה ממרבית הכלים הספורטיביים הנמכרים בארץ, מדובר ברכב עבודה בעל רישוי טרקטור משא, הרשאי לנסוע בכביש הציבורי ובזכות מהלך מתלה קדמי של 31 ס"מ ואחורי של 33.5 ס"מ ומרווח גחון של 30.5 ס"מ, הוא מסוגל להתמודד על תנאי שטח קשים במיוחד. ה-GENERAL בנוי לשאת את ציוד הכבאות הנדרש וכן שני לוחמי אש בקבינה. כמו כן, הוא גם בעל יכולת גרירה גבוהה במיוחד ובעל כננת אינטגרלית בחלקו הקדמי. מחירו הרשמי של הכלי לצרכן פרטי עומד על כ-115,000 שקל.

פולריס ג'נרל 1000, צילום: ד.ל.ב מוטוספורט

לדברי משה ראובני, מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט: "אנחנו גאים להיות אלה שזוכים במכרז נציבות הכבאות ושמחים מכך שלוחמי האש ייהנו מהיכולות הגבוהות של רכבי POLARIS GENERAL לטובת משימת כיבוי האש בעוטף עזה או בכל מקום בישראל אשר כלים אלו ידרשו להגיע ואנו גאים לשרת את כוחות הביטחון באשר הם במשך שנים רבות"

לדברי רב טפסר דדי שמחי: "הטרקטורון יסייע ללוחמי האש להתמודד עם שריפות בשטחים אליהם לא ניתן להגיע עם רכבי הכיבוי הגדולים וכך לצמצם אות הנזק לחקלאות ולטבע"