נמכרת כמו לחמניות חמות : סיאט איביזה החדשה

סיאט איביזה החדשה רק הושקה בתחילת החודש בארץ וכבר זוכה ל-400 הזמנות, כאשר דגם ה- 1.0 ליטר טורבו אוטומטי מרכז את מרבית המכירות.

ששי כהן 16 בספט, 2015
סיאט איביזה החדשה 2015

פחות משבועיים לאחר שהודיעה חברת צ'מפיון מוטורס על התחלת שיווק סיאט איביזה החדשה בישראל, מדווח היום היבואן על פתיחה מוצלחת לדגם עם כ-400 הזמנות שנרשמו בתוך פחות משבועיים. האיביזה המחודשת שהושקה בארץ בתחילת החודש, מצוידת בגרסתה המרכזית במנוע טורבו 1.0 ליטר 110 כ"ס, תיבה אוטומטית ותג מחיר של 83,900 ש"ח ואמורה להחליף את גרסת האיביזה AM5 שהושקה בארץ לפני כשנה וחצי וזכתה להצלחה עצומה עם כ- 4,500 מכוניות שנמכרו מאז השקתה.



בחברה מדווחים שבשבוע המכירות שנערך לדגם המחודש, הוזמנו כ-400 מכוניות, וזאת עוד לפני ביצוע נסיעות המבחן. רוב רובם של כלי הרכב שנמסרו הינם מדגם ה- 1.0 ליטר אוטומט, עם הצלחה יפה במכירת חבילות הצבע האישיות (למעלה מ- 50 כלי רכב). המשלוח הראשון של כלי הרכב צפוי להגיע במהלך אוקטובר וכולל כמה מאות כלי רכב. בסיאט מעריכים כי המשלוח הראשון יימכר כולו כבר בשבועות הקרובים.
הגרסה החדשה והמבוקשת של האיביזה מציעה בדגמי 2015 חבילה אטרקטיבית ומאובזרת מבעבר. מחיר ההשקה של האיביזה 1.0 ליטר עם 110 כ"ס ותיבת ההילוכים DSG ברמת גימור Style עומד על 83,900 שקל עם אבזור עשיר מבעבר המגיע כעת כסטנדרט וכולל בין היתר: מערכת בקרת שיוט, שליטה מגלגל ההגה, מולטימדיה מקורית עם מסך Touch צבעוני, BT, תאורת Coming Home Leaving Home, הגה, ידית הילוכים ובלם יד מצופי עור. זאת ועוד, האיביזה החדשה מציעה, בהשוואה לדגם היוצא, קרוב ל- 8% יותר חיסכון בצריכת הדלק. חיסכון המושג בעזרת המנוע החדש והקטן מבעבר. מחיר המחירון של הגרסה החדשה עומד על 86,900 ₪.