סובארו אימפרזה החדשה בישראל – החל מ- 127 אלף שקל

האימפרזה החדשה תשווק בדגמי סדאן המצוידים במנוע 1.6 ליטר 114 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ותציע תצרוכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן.

ששי כהן 10 ביונ, 2013

חברת יפנאוטו, יבואנית סובארו, השיקה הבוקר בת"א את סובארו אימפרזה החדשה, עימה מקווה היבואן להחזיר את סובארו למפת המשפחתיות בישראל. הדור הרביעי של האימפרזה, נוחת בישראל באיחור של כמעט שנתיים מאז שהוצג בשל הצונאמי שפקד את יפן, אך גם בשל שער היין שהיה גבוה במיוחד עד לאחרונה והיה מביא לתמחור הרכב באופן לא תחרותי. בסובארו ישראל שהיתה בעבר מלכת השוק, נותרו למעשה ללא משפחתית בהיצע הדגמים בארץ בשנה האחרונה, ומכירותיה צללו בעקביות כאשר מתחילת השנה נמסרו עד כה כ- 734 מכוניות בלבד, פחות ממכירות מותגי יוקרה כמו מרצדס, BMW ואודי.
האימפרזה החדשה ששיווקה מתחיל היום, אמורה להחזיר סוף סוף את סובארו למרכז מפת המשפחתיות בישראל. הדגם החדש ישווק בשלב הראשון בדגמי סדאן ויציע מידות מקובלות לסגמנט עם : 4.458 מטר באורך ,1.46 מטר גובה, 1.74 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 264 ס"מ.  נפח תא המטען עומד על 460 ליטר .

סובארו אימפרזה החדשה ( יצרן )

סובארו אימפרזה החדשה ( יצרן )


בשלב הראשון תשווק האימפרזה החדשה בישראלעם מנוע בנפח 1.6 ליטרים, המפיק 114 כוחות סוס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הביצועים : 11.8 שניות ל- 100 קמ"ש ומהירות מירבית של 179 קמ"ש . לטובת החיסכון בדלק, מצוידת המכונית במערכת Start&Stop המכבה את המנוע בעת עמידה, מה שמאפשר לה תצרוכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר בממוצע לפי הצהרת היצרן, וגם דרגת זיהום 3 מרשימה. האימפרזה תשווק ב- 2 רמות גימור לבחירה  כאשר הבסיסית כוללת אבזור חשמלי מקובל ומערכת בקרת אקלים. רמת האבזור הגבוהה יותר כוללת בנוסף : חישוקים קלים, שליטה על מערכת השמע מההגה, בקרת שיוט ועוד.
מחיר סובארו אימפרזה החדשה נקבע על 127 אלף ש"ח לדגם הבסיסי ו- 129,000 ש"ח לדגם המאובזר. בהתאם למדיניות סובארו החדשה, תצויד המכונית בחמש שנות אחריות.
סובארו אימפרזה החדשה ( תומר פדר )

סובארו אימפרזה החדשה ( תומר פדר )