סובארו אימפרזה החדשה נחשפה בניו יורק

האימפרזה החדשה נראית כמו בייבי B4 בגרסת הסדאן וצפויה להיות מרווחת למדי , חסכונית וידידותית לסביבה מבעבר. סובארו חושפת בתערוכת ניו יורק את האימפרזה החדשה בהופעת בכורה עולמית עם הצהרות על תא נוסעים מרווח ביותר ושיפור ניכר בתצרוכת הדלק ופליטת המזהמים . הדור החדש של האימפרזה ( שכונתה אצלנו ב 3 שנים האחרונות B3  )…

ששי כהן 21 באפר, 2011

האימפרזה החדשה נראית כמו בייבי B4 בגרסת הסדאן וצפויה להיות מרווחת למדי , חסכונית וידידותית לסביבה מבעבר.

סובארו חושפת בתערוכת ניו יורק את האימפרזה החדשה בהופעת בכורה עולמית עם הצהרות על תא נוסעים מרווח ביותר ושיפור ניכר בתצרוכת הדלק ופליטת המזהמים .
הדור החדש של האימפרזה ( שכונתה אצלנו ב 3 שנים האחרונות B3  ) מציע עיצוב נאה ומודרני מבעבר ולמרות שדי התרחק מדגם הקונספט שהוצג לפני מספר חודשים  , עדיין נעים מאוד לעין ונראה כמו בייבי B4 בדגם הסדאן .

סובארו אימפרזה החדשה

סובארו אימפרזה החדשה

בסובארו מצהירים שהדור הרביעי של האימפרזה הופך להיות מכונית עולמית , אך מצד שני מצהירים שהדגם שנחשף בניו יורק הוא הגרסה האמריקאית . ככל הנראה  , עיקר השינוי יהיה במבחר המנועים .
האימפרזה החדשה ממשיכה את מסורת דגמי סובארו ותצויד במנועי בוקסר ואפשרות להנעה כפולה קבועה . הדגם שהוצג לשוק האמריקאי , מצויד במנוע בנזין 2 ליטר , בעל הספק של 148 כ"ס ואפשרות לתיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים או אוטומטית רציפה עם חלוקה ל 6 הילוכים ותפעול פדאלים מאחורי ההגה ואמור להיות חסכוני וידידותי לסביבה מבעבר.
תא הנוסעים צפוי להיות מרווח למדי יחסית לנהוג בקטגוריה עקב מידות מעט גדולות מהממוצע עם בסיס גלגלים של 265 ס"מ , אורך : 4.58 מטר ( 4.41 מטר בדגם ה 5 דלתות ) , רוחב : 1.74 מטר וגובה : 1.46 מטר .
סובארו אימפרזה חדשה תיחשף רשמית לציבור בתערוכת ניו יורק החל ממחר ותגיע לארץ לקראת סוף השנה עם הבטחה למנוע 1.6 ליטר חדש ומחיר תחרותי .

 

עוד מחדשות רכב