סובארו WRX חדשה ו- XV היברידית נחשפו בניו-יורק

סובארו חושפת את ה- WRX קונספט המרמזת על ה – WRX הבאה , ובנוסף מציגה גם גרסה היברידית ל- XV שתגיע לייצור עוד השנה. סובארו חשפה בתערוכת ניו יורק את ה – WRX קונספט, המרמזת איך עתידה להיראות הגרסה הבאה של מכונית הספורט שלה . ובהתאם לתמונות, מציגה המכונית עיצוב ספורטיבי דרמטי קיצוני, אך כפי…

ששי כהן 01 באפר, 2013

סובארו חושפת את ה- WRX קונספט המרמזת על ה – WRX הבאה , ובנוסף מציגה גם גרסה היברידית ל- XV שתגיע לייצור עוד השנה.

סובארו חשפה בתערוכת ניו יורק את ה – WRX קונספט, המרמזת איך עתידה להיראות הגרסה הבאה של מכונית הספורט שלה . ובהתאם לתמונות, מציגה המכונית עיצוב ספורטיבי דרמטי קיצוני, אך כפי שהתרגלנו לדגמי קונספט, גרסת הייצור תהיה קרוב לוודאי הרבה פחות נועזת .
פרטים טכניים לא מסופקים לעת עתה למעט הצהרה על ציודה במערכת הנעה כפולה כמובן ופרסום מידות המכונית שצפויה להיות גדולה משמעותית מהאימפרזה עליה היא תמיד התבססה , עם 4.52 מטר באורך, 1.9 מטר ברוחב ! 1.4 מטר בגובה ובסיס גלגלים גדול של 276 ס"מ .
סובארו WRX קונספט ( יצרן )

סובארו WRX קונספט ( יצרן )

לצידה של ה- WRX החדשה , חשפה סובארו גרסה היברידית לרכב הפנאי סובארו XV , הכוללת מערכת היברידית צנועה, בהספק של 13.4 כ"ס , האמורה לסייע למכונית בעיקר בזינוק מהמקום ובתוספת כח לתאוצות . לצידה של המערכת החשמלית, ישכון אותו מנוע בנזין מוכר בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה . בסובארו מציינים שיכולת השטח של הרכב לא נפגעה , וכחלק מיתרונות המערכת ההיברידית, תציע המכונית שיפור של 10% בתצרוכת הדלק.
סובארו XV הייבריד תגיע לשוק האמריקאי כבר ברבעון האחרון של השנה, ועדיין לא ידוע אם תגיע בהמשך גם אלינו .
סובארו XV היבירידית ( יצרן )

סובארו XV היבירידית ( יצרן )