סוזוקי ויטרה החדשה תוצע מ- 125 אלף שקל !

סוזוקי ויטרה החדשה תשווק בישראל בדגמי 1.6 ליטר 120 כ"ס עם אופציה לגרסת 4X4 ותציע 18 ק"מ לליטר בממוצע, לצד מחיר אטרקטיבי שיחל ב-125 אלף שקל.

ששי כהן 23 באוג, 2015
סוזוקי ויטרה החדשה

10 שנים לאחר שהחל את דרכו הדור השלישי של סוזוקי ויטארה, תחל בשבוע הבא חברת מכשירי תנועה יבואנית סוזוקי בשיווק הדור הרביעי והחדש של רכב הפנאי שלה בישראל, שזונח בדגם החדש כמעט לחלוטין את יכולות השטח ומצטרף לקטגוריית הקרוסאוברים הפופולרית עם יכולות כביש משופרות, לצד יכולות שטח קלות בגרסת ה- 4X4. יחד עם זאת, מחירי הדגם החדש כפי שנחשפים היום, צונחים משמעותית מהדור היוצא ויחלו ב- 125 אלף שקל בלבד לגרסת ה- 2X4 האוטומטית, המצוידת בהנעה קדמית, המהווים תוספת של 5,000 ש"ח בלבד לעומת סוזוקי קרוסאובר שמתחרה כיום עם הויטרה על אותם הלקוחות. בתקופה הקרובה יפסק גם שיווק הגראנד ויטרה הוותיקה, שהיתה לאחד מכלי הרכב הבודדים שהציעו יכולת שטח אמיתית, אך סבלה כמוהם ממיעוט ביקוש.



לצד עיצוב חדש לחלוטין הנהנה ממראה מופגן יותר של קרוסאובר, מציע הויטרה החדש מידות משפחתיות קומפקטיות עם 4.17 מטר באורך, 1.75 מטר רוחב, 1.61 מטר גובה ובסיס גלגלים של 250 ס"מ, המעניקים לו מידות דומות לאחיו הקרוסאובר שמשווק כאן בהצלחה בשנתיים האחרונות. בצד השימושי, תציע הויטרה החדשה תא מטען בנפח 375 ליטר. הדגם ישווק בארץ עם מנוע בנזין 1.6 ליטר 120 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים, או אוטומטית עם 6 הילוכים ( לא רציפה ) שצפוי להיות הפופולרי בארץ ומציע תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 12.5 שניות, לצד תצרוכת דלק של 18.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

סוזוקי ויטרה החדשה

סוזוקי ויטרה החדשה


לצד גרסת ההנעה הקדמית, תוצע הויטרה החדשה גם בגרסת 4X4 המצוידת במערכת AllGrip המאפשרת בחירה בין ארבעה מצבי נהיגה בשטח ( אוט', ספורט, שלג ונעילה ), בדומה למערכת שמוצעת בדגמי ה-4X4 של סוזוקי קרוסאובר. גם במקרה הנ"ל, מדובר במערכת שמסייעת קלות לנהיגת שטח ואיננה מזכירה את יכולות השטח המכובדות של הדור הראשון של הויטרה.
סוזוקי ויטרה החדשה

סוזוקי ויטרה החדשה


אבזור הרכב צפוי להיות מקביל פחות או יותר לדגמי הקרוסאובר של סוזוקי ונעדכן במפורט כאשר יחל השיווק הרשמי של הדגם. ההפתעה הגדולה צפויה להיות במחירי הדגמים: מחיר סוזוקי ויטארה אוט' יחל ב- 125 אלף שקל בלבד לגרסת ההנעה הקדמית ו-132 אלף ש"ח לגרסת ה- 4X4. שיווק הדגם יחל ב-1 בספטמבר 2015.
מעוניינים בנסיעת מבחן בסוזוקי ויטרה החדשה? הכניסו פרטים כאן