סוזוקי קרוסאובר בגרסה מיוחדת ונחטפת

יבואנית סוזוקי הציעה את הקרוסאובר הפופולרי במהדורה מוגבלת ומאובזרת במיוחד ומכרה את כל הכמות בתוך 10 ימים בלבד וללא פרסום.

ששי כהן 17 בנוב, 2014
סוזוקי קרוסאובר LIMITED EDITION

להצלחה כזאת כנראה שגם במכשירי תנועה יבואנית סוזוקי לא ציפו: במהלך החודש הנוכחי, החלה היבואנית לשווק וללא כל פרסום ( ככל הידוע לנו ) דגם מאובזר במיוחד של הקרוסאובר העונה לשם " Limited Edition ", המציע הופעה חיצונית משודרגת בזכות אבזור משודרג. המשלוח שכלל 100 כלי רכב נמכר כולו בתוך 10 ימים בלבד.


הקרוסאובר המאובזר הוצע ברמת האבזור המוכרת GLX הכוללת כל טוב כבר בדגם הבסיסי עם אבזור חשמלי מלא, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, קיפול מראות חשמלי, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, מחוון לחץ בצמיגים ו-7 כריות אוויר, אליהם הצטרפו בגרסת ה-'לימיטד אדישן' גם חישוקי גלגלים "17 בעיצוב ספורטיבי ( ושינוי מבורך לעומת הדגם המוכר ), גג זכוכית פנורמי ושמשות אחוריות מושחרות. בצד הטכני, אין שינוי והדגם שווק עם אותו מנוע 1.6 ליטר מוכר ותיבה אוטומטית.

סוזוקי קרוסאובר LIMITED EDITION

סוזוקי קרוסאובר LIMITED EDITION


מחיר הדגם נקבע על 129,000 ש"ח המהווים תוספת של 9,000 ש"ח לעומת הגרסה האוטומטית המוכרת, וכאמור כל המשלוח נמכר וכעת לא ידוע אם יגיעו משלוחים נוספים והיבואן אף נמנע מלבצע הזמנות חדשות לדגם. מאז החל שיווק סוזוקי קרוסאובר בישראל לפני כשנה, הפך הדגם להיות הג'יפון הנמכר ביותר בשנה האחרונה בארץ עם מחיר המתחיל ב- 99,000 ש"ח לדגם הידני ( מבצע ) ו- 120,000 ש"ח לדגם האוטומטי.