סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש יושק בנתיב המהיר

יותר ביצועים, יותר חסכוני, יותר מאובזר ויותר מראה של ג'יפון: סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש נוחת בישראל ויושק רשמית באירוע נהיגה ללקוחות בנתיב המהיר.

ששי כהן 20 בפבר, 2017

קרוב ל-3 וחצי שנים לאחר שהושק בישראל סוזוקי קרוסאובר, מחליפו של ה-SX4, מודיע היבואן על התחלת שיווק סוזוקי קרוסאובר החדש, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה וזוכה לשדרוג רציני של יחידת הכח עם אימוץ מנוע טורבו חזק וחסכוני. הדגם יושק רשמית באירוע מכירות שיערך ללקוחות במתחם הנתיב המהיר לת"א.




סוזוקי קרוסאובר המשלב בין מכונית משפחתית בתצורת האצ'בק (5 דלתות) לג'יפון, זכתה להצלחה גדולה מאוד בארץ ומאז השקת הדגם באוקטובר 2013, נמכרו ממנו כ- 19,000 מכוניות בישראל, מהן 90% ללקוחות פרטיים. הדגם המחודש שנחשף רשמית לפני 4 חודשים בתערוכת פאריס 2016, זוכה לעיצוב מחודש המנסה להקנות לרכב יותר מראה של ג'יפון. עיקר השינויים בעיצוב מתרכז בחזית חדשה לרכב, הכוללת גריל כרום בולט, מכסה מנוע, פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש. לצד אלה, יוצע הרכב עם 5 גוונים חדשים לבחירה וחישוקי גלגלים "17 בעיצוב חדש.סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש
סוזוקי טורבו
סוזוקי קרוסאובר החדש הינו גם הדגם הראשון של החברה בארץ שזוכה למנוע טורבו, המחליף את המנוע האטמסופרי ששירת עד כה את הדגם. הדגם החדש מצויד במנוע טורבו 1.4 ליטר מסדרת ה- BoosterJet של החברה, המפיק 140 כ"ס ומומנט מרבי של 22.4 קג"מ, המתקבל החל מ-1,500  סל"ד – 4,000 סל"ד. המנוע יוצע בשילוב לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם 6 הילוכים ( במקום אוט' רציפה עד כה). עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הקרוסאובר ביצועים משופרים עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 9.5 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ"ש ותצרוכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן. מעבר לכך, מרווח הגחון צמח בס"מ ועומד על 18 ס"מ.
הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה ( GLX) שתוצע לראשונה גם בגרסה הידנית הכוללת: 7 כריות אוויר, חישוקי 17 אינץ מסגסוגת קלה, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת עצור וסע (Stop&Go), חלונות אחוריים כהים במיוחד (Privacy Glass), בקרת שיוט, מראות מתקפלות חשמלית, הגה בציפוי עור, ומערכת מובילאיי. מעבר לכך, מבטיחים בחברה איכות חומרים משופרת בתא הנוסעים, עם משטחי פלסטיק רך בדשבורד, לוח שעונים מעודכן וריפודי מושבים חדשים.סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש
מחיר סוזוקי קרוסאובר החדש מתייקר קלות ונקבע על 109,990 שקל לדגם הידני ו-124,990 שקל לדגם האוטומטי. 




השקה וחשיפה ארצית בנתיב המהיר:
סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש יושק באופן רשמי באירוע מכירות ארצי בנתיב המהיר (בין נתב"ג למחלף שפירים) בתאריך 3.3.2017 מ 14:00 – 09:00. האירוע השקה יכלול עשרות רכבי הדגמה אוטומטים וידניים מצוידים עם מנוע הטורבו ותיבת הילוכים חדשה שיעמדו לטובת הלקוחות. כל זאת על מנת לאפשר ללקוחות להתרשם מהנהיגה העוצמתית והשקטה של הדגם החדש. את הנהיגה ילוו מדריכי נהיגה מקצועיים. המסלול יכלול 12 דקות נסיעה מהנתיב המהיר ועד פאתי איילון וחזרה דרך כביש מס' 1.
האירוע יכלול הרשמה מוקדמת, כיבוד, מתחמי הפעלה לילדים ועמדות מכירה ממוחשבות במקום. כמו כן, יינתנו פתרונות מימון וטרייד אין ללקוחות.
הטבת השקה: ללקוחות ובאי האירוע בלבד תינתן הטבת השקה חד פעמית כספית והטבת אבזור לרבות מימון אטרקטיבי תנאי טרייד אין מעודפים ליום ההשקה.