סוזוקי DR חוזר לישראל !

לאחר מספר שנות היעדרות ה- DR חוזר לארץ. חברת עופר אבניר החלה בשיווק סוזוקי DR-Z400S וסוזוקי DR650SE החדשים בישראל עם תג מחיר החל מ- 43,000 ש"ח.

ששי כהן 08 בדצמ, 2015
סוזוקי DR-Z400S

חברת עופר אבניר, יבואנית אופנועי סוזוקי, מודיעה הבוקר על התחלת שיווק דגמי ה- DR החדשים בישראל, המסמלים את חזרתם של אחת מסדרות האופנועים הדו-שימושיים המצליחים ביותר בהיסטורית האופנועים בישראל, שכיכבה כאן בעיקר בשנות ה- 80-90 ועליה למדו נהיגה או רכבו בחיי היום יום דורות רבים של רוכבים ישראלים, עם אלפי אופנועים שנמכרו לאורך השנים.




סדרת ה- DR החדשה תשווק בארץ בשני דגמים : סוזוקי DR-Z400S – דו"ש המהווה פיתרון תחבורתי עירוני יעיל, לצד יכולות שטח נאות בזמן החופשי. הדגם מצויד במנוע 398 סמ"ק מקורר נוזל המפיק הרבה כוח בסל"ד נמוך, מתלים מתכווננים, שלדה קלת משקל, מתנע חשמלי וצג מידע דיגיטלי וצמד בלמי דיסק, ויוצע במחיר של 46,000 ש"ח.
הדגם השני ששיווקו מתחיל כעת הוא : סוזוקי DR650SE – האח הבכיר בסדרת ה-DR השואב השראה מדגם ה-DR650 האגדי משנות ה-80 אשר שלט במירוצי הראלי בעולמיים. לאופנוע מנוע 644 סמ"ק קומפקטי, מקורר אוויר בטכנולוגיית ה- SACS(Suzuki Advanced Cooling System) המאפשרת מדרג כוח קבוע בתנאים משתנים, ושמה דגש על רצועת כוח רחבה ועוצמתית בסל"ד נמוך עד בינוני. לצד יכולות השטח הנאות, מבטיחים בסוזוקי גם אופי נסיעה נינוח וידידותי לרוכב גם על הכביש, עם מושב מתכוונן המאפשר גם לרוכבים נמוכים יחסית לרכוב בביטחון, ולהוריד את גובה המושב בעד 40 מ"מ. מחיר הכלי נקבע על 43,000 ש"ח תחרותיים.

סוזוקי DR650SE

סוזוקי DR650SE


לדברי קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי בקבוצת עופר אבניר: "דורות רבים של רוכבים ישראלים גדלו על סדרת ה-DR של סוזוקי. גם בשנת 2016, מציעים דגמי ה-DR חבילה אטרקטיבית במיוחד – ביצועים מצוינים, עבירות מעולה, והנאה מרובה, במחיר משתלם. לכן, מיד כשהתאפשר לנו, החלטנו לעבות את אסטרטגיית החזרה לאופנועים עליה הכרזנו השנה, ולהחזיר את האגדה הדו גלגלית לכבישי ישראל."


עוד מדו גלגלי