סוזוקי GSX-250R נחשף רשמית בסין

חוזרת לשוק: סוזוקי אופנועים ממשיכה בהצגת שלל דגמים חדשים, כאשר הפעם חשפה בסין את ה- GSX-250R החדש שיכנס לקטגוריה הצומחת ביותר בארץ ועשוי להיות אחד הדגמים הנמכרים ביותר.

ששי כהן 22 באוק, 2016
סוזוקי GSX250R

שבועיים לפני תערוכת האופנועים של מילאנו, חשפה סוזוקי בסין את ה-GSX-250R, שנכנס לקטגוריית אופנועי הכביש למתחילים הפורחת ועשוי להיות אחד הדגמים הנמכרים ביותר של היצרן בארץ, בהנחה שיענוד תג מחיר תחרותי. הדגם יגיע לארץ ככל הנראה בחודשים הראשונים של 2017, ויתחרה בדגמים מצליחים כמו KTM דיוק 390, ימאהה R3 וקוואסאקי נינג'ה 300.




הג'יקסר 250 החדש נהנה מעיצוב ספורטיבי ומודרני המאפיין את דגמי ה- R הגדולים ומציג עיצוב שרירי ומפתה עם פיירינג מלא, מושבים מדורגים וכידון קליפאון, המעניקים לו לפחות בתמונות מראה של אופנוע גדול יותר, אך למי שמצפה לאופנוע רבע ליטר ספורטיבי למהדרין, נוסיף שחלק גדול ממכלוליו מבוסס על סוזוקי אינזומה הצנוע.





ה- R250 מצויד גם במנוע ה-250 סמ"ק טווין המוכר, שמקבל כאן תוספת של כ"ס בודד ל-25 כ"ס בסה"כ, נתון שעשוי להיות מעט בעייתי עבור קהל הלקוחות הצעיר, שמחפש בד"כ כמה שיותר כח. עוד בתפריט: דיסק קדמי בקוטר 290 מ"מ, ודיסק אחורי בקוטר 240 מ"מ, אופציה ל- ABS, גלגלי "17 עם צמיגים במידות 110/80-17 מלפנים ו-140/70-17 מאחור. גובה המושב עומד על 790 מ"מ ידידותיים למדי, משקל הכלי הרטוב עומד על 178 ק"ג ולדגם מיכל נדיב נדיב בנפח 15 ליטר.



עוד מדו גלגלי