סוף עידן ה 4X4?

אנשים טוענים שבקרוב מאוד לא יתייחסו אל רכבי ה- 4X4 ויכריזו על סוף עידן רכבי השטח וזאת משום שאנשים יעדיפו רכבים ירוקים וחסכוניים יותר. אנו אומרים שמוקדם מדי להספיד את רכבי השטח והטנדרים האיכותיים שמכונים גם בשם 4X4. ( מדור פרסומי )

ששי כהן 27 בנוב, 2014
דודג' ראם

סוף עידן- זמני ביותר
ארגוני הירוקים טוענים שבעתיד הקרוב רכבי הארבע על ארבע יהיו פחות נחשקים מרכבים חסכוניים בדלק, ידידותיים לסביבה ומעוצבים בצורה אטרקטיבית. אמנם בסוף שנות התשעים אופנת הארבע על ארבע הייתה פופולארית ביותר ולאחר מכן היו ירידות במכירות, אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שדבר זה תקף גם לגבי דגמים אחרים של רכבים. רכבי השטח זכו לתהילה מחודשת בשנים האחרונות ומומחים רבים טוענים שהצפי הוא שתהיה דרישה גדולה לרכבי השטח ורכבי הסטיישן המשפחתיות בעתיד הקרוב.

רכבי ארבע על ארבע- אי אפשר להתעלם
אי אפשר להתעלם מטנדרים ורכבי שטח בעלי הנעה קדמית כפולה שמצליחים כל פעם מחדש להוכיח לנו שלא ניתן לוותר עליהם. רוב הרכבים שמשתייכים אל קטגוריה זו נוחים מאוד והעיצוב הפנימי והחיצוני שלהם מרשים מאוד. דברים נוספים מהם אי אפשר להתעלם ולכן גם אי אפשר לומר שזהו סוף עידן הארבע על ארבע (או שדבר זה יקרה בשנים הקרובות) הם:
• מנוע- מדובר על מנוע בעל הנעה של ארבע על ארבע, כלומר בעל יכולות חזקות מאוד. במקרים רבים מדובר על מנוע דיזל חסכוני.
• עיצוב- קשה מאוד להתחרות בעיצוב המרשים של רכבי השטח.
• נוחות- מדובר על רכבים שמבטיחים נוחות מרבית, אם משום המרווח בין המושבים מאחור למושבים הקדמיים ואם משום המושבים מאחור שמאפשרים להתרווח בכיף.
• אבזור- אי אפשר להתעלם מהאבזור החדיש והמתקדם של רכבי השטח, אם מדובר על מערכת שליטה באקלים של הרכב, מערכת הסאונד המתקדמת, הגה שמתכוונן, מערכות בטיחות ליציבות הרכב ועוד.
• בטיחות- רמת הבטיחות ברכבי השטח גבוהה מאוד.
כל אלו מאפשרים נסיעה מהנה וחלקה על הכביש ובשטח עם סאונד מצוין, מיזוג נפלא ועוד. בנוסף, יש הרבה רכבים 4X4 מסוג טנדרים, כמו למשל Dodge ram המצוינת שמשתייכת לטנדרים הפופולאריים כיום.

דודג' ראם

דודג' ראם


טנדרים- כי אי אפשר בלעדיהם
הטנדרים הם רכבי ארבע על ארבע ולאורך השנים ניתן לראות שבעלי מקצוע שונים ואנשים פרטיים אינם מוכנים לוותר עליהם בעד שום מחיר. למעשה, מדובר על אחד מסוגי הטנדרים הנמכרים ביותר בארצות הברית. חשוב לקחת בחשבון שיש טנדרים ארבע על ארבע ויש טנדרים בתצורה רגילה ולכן חשוב להחליט מה מתאים לכם. במקור, רוב האנשים שקנו טנדרים ארבע על ארבע, היו אנשי מקצוע שונים שהשתמשו ברכב זה על מנת לספק שירות לרכבי שירות אחרים וכיום הוא משמש אנשי מקצוע רבים להעברת ציוד בתא המטען מנקודה אחת לשנייה.
לסיכום, לא רק שהתחזית לרכבי ארבע על ארבע, (דהיינו רכבים עם הנעה כפולה), היא שהם ימשיכו לשרוד, אלא רבים טוענים כי לא ניתן לוותר עליהם ולכן הם ישרדו עוד שנים רבות בשוק הרכבים.
המאמר הינו ידיעה פרסומית ממומנת