סיאט לאון 1.8 TSI מסתערת על שוק המשפחתיות

סיאט מציעה כעת את הלאון 1.8 טורבו וגיר אוט' , עם אבזור עשיר ובמחיר שובר שוק של 119,900 ש"ח בלבד . צ'מפיון מוטורס , יבואנית סיאט , יוצאת במהלך שיווקי חדש לדגם הלאון המשפחתי , בו מקווים בחברה להגדיל משמעותית את מכירות הדגם בסגמנט המשפחתיות , תוך שימוש במחיר שובר שוק ביחס לביצועי הרכב ולאבזור…

ששי כהן 18 באפר, 2012
סיאט לאון 1.8 TSI

סיאט מציעה כעת את הלאון 1.8 טורבו וגיר אוט' , עם אבזור עשיר ובמחיר שובר שוק של 119,900 ש"ח בלבד .

צ'מפיון מוטורס , יבואנית סיאט , יוצאת במהלך שיווקי חדש לדגם הלאון המשפחתי , בו מקווים בחברה להגדיל משמעותית את מכירות הדגם בסגמנט המשפחתיות , תוך שימוש במחיר שובר שוק ביחס לביצועי הרכב ולאבזור העשיר .
בסיאט מאמינים שלאחר שהצליחו לטפס עם האיביזה לצמרת המכירות של סגמנט הסופרמיני , השוק בשל כיום לקבל גם את הלאון בסגמנט המשפחתיות , וקיים סיכוי גבוה שתהפוך ללהיט בסגמנט בעזרת תמחור אגרסיבי במיוחד . בסיאט מצהירים שהמחיר החדש , ילווה את הליאון מספר חודשים ולשם כך הוזמנו מאות מכוניות מהיצרן וחלקן כבר נמצאות בארץ .
עבור הלאון במחיר החדש : 119,900 ש"ח , תקבלו את דגם ה 1.8 ליטר טורבו המפיק לא פחות מ- 160 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים DSG אוט' כפולת מצמדים עם 7 הילוכים . עם יחידת הנ"ל , מציעה הלאון את הביצועים הטובים ביותר בסגמנט המשפחתיות עם תאוצה ל – 100 קמ"ש תוך 8 שניות בלבד ומהירות מרבית של 221 קמ"ש . תצרוכת הדלק הממוצעת , עומדת לפי הצהרת היצרן על 13.5 ק"מ לליטר .
אבזור הרכב עשיר וכולל כסטנדרט : 6 כריות אוויר , בקרת אקלים דיגיטלית כפולת איזורים , חישוקים קלים , בקרת שיוט , מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה עם 8 רמקולים , ציפוי עור להגה ולידית ההילוכים , פנסי דרך עוקבי פניה ועוד .
גל מזור, מנהל חטיבת סיאט בישראל: "אנו יוצאים עם מבצע ללקוחות הלאון שימשך מספר חודשים לאחר שנערכנו עם מלאי מתאים. במסגרת המבצע אנו נציע את הלאון המדוברת, במחיר הנמוך מרוב מחירי המשפחתיות המתחרות, עם אבזור עשיר יותר, ונפחי מנוע החזקים משמעותית מהמתחרות. הפעילות הנוכחית תעזור לנו לחשוף את דגם הלאון לציבור הרחב ומהווה צעד נוסף לקראת הרחבת פורטפוליו המוצרים של המותג בישראל והגעה לקהלים חדשים.

עוד מחדשות רכב