סיאט לאון 2017 זוכה למתיחת פנים

סיאט לאון המחודשת נחשפה אמש בספרד. בתפריט: עדכונים קלים לעיצוב, מולטימדיה מתקדמת ושלל מערכות בטיחות מתקדמות שיוצעו כאופציה ברכב. בישראל במהלך 2017.

ששי כהן 20 באוק, 2016
סיאט לאון 2017

קצת יותר מארבע שנים לאחר שהוצג הדור השלישי של סיאט לאון, חשפה אמש סיאט בספרד את מתיחת הפנים של הדגם האמורה להזריק לו רעננות מול המתחרים החדשים ולחזק מעט את מכירותיו עד להצגת הדור הבא כנראה בעוד כשנתיים. הלאון נחשבת לאחד משלושת הדגמים הנמכרים ביותר של סיאט בעולם, וגם בארץ הדור הנוכחי הפך להיות פופולרי עם 1,765 מסירות בתשעת החודשים הראשונים של 2016 ומקום שני במכירות סיאט בישראל (אחרי האיביזה).
סיאט לאון 2017 סיאט לאון 2017
בכל הנוגע לעיצוב, בסיאט לא מבצעים מהפכות במסגרת מתיחת הפנים ומסתפקים בעיצוב מחודש לחזית הרכב, הכולל חידוד העיצוב הספורטיבי, אופציה לפנסים ראשיים בטכנולוגיית LED, פגוש וגריל חדשים.בצידי הרכב יוצעו חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, ובחלקה האחורי נרשמים עדכונים קלילים, כולל יחידות תאורה LED מחודשות.סיאט לאון 2017 סיאט לאון 2017
בתוך תא הנוסעים, מציעה סיאט את אותו עיצוב מוכר שעבר שדרוג קליל, הכולל נגיעות קוסמטיות, הבטחה לאיכות חומרים משופרת, בלם יד חשמלי ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "8, הכוללת גם תמיכה בסמארטפונים, משטח הטענה אלחוטי ועוד. הלאון המחודשת עושה גם צעד לקראת המכונית האוטונומית עם שלל מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות: מערכת לנהיגה עצמאית בפקקי תנועה (עד 60 קמ"ש), השולטת על הגז, הבלמים וההגה, מערכת בלימה אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. לצידה של גרסת ה- FR בעלת העיצוב והאבזור הספורטיבי, תוצע לראשונה גם רמת גימור יוקרתית העונה לשם "XCELLENCE" ומכוונת לנוחות. הדגם יכלול אבזור עשיר עם מושבי עור אלקנטרה, תאורת פנים עשירה הכוללת תאורת אווירה בשלל צבעים, שלל עיטורי כרום המשולבים בעיצוב החיצוני וכניסה והתנעה ללא מפתח.
סיאט לאון 2017 סיאט לאון 2017
היצע מנועי הבנזין (הרלוונטי לארץ) כולל מספר מנועים המפיקים 110-180 כ"ס, כאשר החידוש העיקרי נוגע לאימוץ מנוע ה-1.0 ליטר טורבו, 3 צילינדרים, המפיק 115 כ"ס שיוצע בשילוב לתיבה ידנית או אוטומטית ואמור להציע נתוני תצרוכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים. את מנוע ה-1.2 ליטר הפופולארי עד כה, יתפוס מנוע 1.4 ליטר 150 כ"ס שייתכן ויהיה לדגם המרכזי בשיווק בארץ, ויוצע בשילוב לתיבה ידנית 6 הילוכים , או אוטומטית DSG עם 7 הילוכים. בשלב מאוחר יותר תוצג גם הקופרה המחודשת.
סיאט לאון המחודשת כוללת את 3 תצורות המרכב (האצ'בק, 3 דלתות וסטיישן) וצפויה להגיע לארץ ככל הנראה במחצית הראשונה של 2017.