סיטרואן C4 החדשה בישראל

סיטרואן C4 החדשה נוחתת בישראל עם עיצוב מעודכן, מנוע 1.2 ליטר טורבו וגיר אוטומטי 6 הילוכים. המחיר אטרקטיבי ונקבע על 123,900ש"ח.

ששי כהן 15 באפר, 2015
סיטרואן C4 החדשה

חברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, החלה בשיווק סיטרואן C4 החדשה לאחר שעברה מתיחת פנים לאחרונה. הדגם החדש יחליף את קודמו ששווק כאן בארבע שנים האחרונות וזוכה ליחידת כח חזקה וחסכונית, אבזור נדיב ותג מחיר תחרותי.



בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, נרשמים שינויים מזעריים שרק חדש עין יבחינו בהם, ועיקרם תוספת תאורת LED ליחידות התאורה הראשיות ונגיעות קוסמטיות לחזית המכונית. בחלקה האחורי נרשם עדכון ליחידות התאורה האחוריות שהופכות גם הן להיות מבוססות LED ובצידי המכונית נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים, מסתפקת החברה בשינויים קוסמטים קלים, כאשר השינוי העיקרי כולל הוספת מערכת מולטימדיה חדשה "7 השולטת על מספר מערכות ברכב ומצמצמת משמעותית את מספר המתגים.
החדשה העיקרית ב- C4 החדשה נמצאת מתחת למכסה המנוע, שם זונחת סוף סוף סיטרואן את מנוע הבנזין 1.6 ליטר 120 כ"ס המיושן, המפנה את מקומו לטובת מנוע הטורבו 1.2 ליטר 3 צילינדרים מסדרת ה- PureTech החסכונית המפיק 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, אותו פגשנו גם בפיג'ו 308 החדשה. למנוע משודכת גם תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה ( מתוצרת יפנית ) של החברה, לה 6 הילוכים המחליפה את תיבת ההילוכים המיושנת בעלת 4 ההילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיצה ה- C4 תוך 10.9 שניות ל-100 קמ"ש, מגיעה למהירות מרבית של 197 קמ"ש ומציעה תצרוכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר, לפי נתוני היצרן, לא מעט הודות למערכת ה- Start&Stop התקנית.

סיטרואן C4 2015

סיטרואן C4 2015


אבזור הרכב כסטנדרט ( רמת גימור קומפורט ) כולל: מחשב דרך, מערכת בקרת שיוט, שקעי אודיו USB וAUX לחיבור אביזרי שמע למערכת המקורית, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם להפעלת המגבים הקדמיים, מסך מגע מרכזי 7", מערכת "BLUETOOTH, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, תא כפפות מקורר, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים ועוד.
מחיר סיטרואן C4 החדשה 2015 נקבע על 123,900 ש"ח תחרותיים למדי. בהמשך השנה, צפויים להצטרף להיצע גם דגמים ידניים ודיזל.