4 שנים לאחר שהוצג הדור השני של סיטרואן C4, ויותר מ- 450 אלף מכוניות שנמכרו ממנו ברחבי העולם, זוכה המשפחתית הקומפקטית של סיטרואן למתיחת פנים שאמורה לחזק את הדגם מול המתחרות המודרניות.
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, נרשמים שינויים מזעריים שרק חדש עין יבחינו בהם, ועיקרם תוספת תאורת LED ליחידות התאורה הראשיות ונגיעות קוסמטיות לחזית המכונית. בחלקה האחורי נרשם עדכון ליחידות התאורה האחוריות שהופכות גם הן להיות מבוססות LED ובצידי המכונית נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים, מסתפקת החברה בשינויים קוסמטים קלים, כאשר השינוי העיקרי כולל הוספת מערכת מולטימדיה חדשה "7 השולטת על מספר מערכות ברכב ומצמצמת משמעותית את מספר המתגים.
החדשה העיקרית ב- C4 החדשה נמצאת מתחת למכסה המנוע, שם זונחת סוף סוף סיטרואן את מנוע הבנזין 1.6 ליטר 120 כ"ס המיושן, המפנה את מקומו לטובת מנוע הטורבו 1.2 ליטר 3 צילינדרים מסדרת ה- PureTech החסכונית המפיק 130 כ"ס ומומנט מרבי של 23.4 קג"מ, אותו פגשנו גם בפיג'ו 308 החדשה. למנוע משודכת גם תיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של החברה, לה 6 הילוכים המחליפה את תיבת ההילוכים המיושנת בעלת 4 ההילוכים. עם יחידת הכח החדשה, מציעה ה-C4 החדשה נתוני צריכת דלק מרשימים לטובה עם הצהרת יצרן על 20.8 ק"מ לליטר בממוצע.
סיטרואן C4 החדשה 2015 צפויה להגיע לארץ כנראה במחצית הראשונה של 2015.