סיטרואן DS3 מחודשת ל-2016

סיטרואן DS3 זוכה למתיחת פנים לדגמי 2016 שלצד עדכוני עיצוב שונים, זוכה למנוע הטורבו 1.2 ליטר 130 כ"ס וגיר אוטומטי עם 6 הילוכים. בישראל בחודשים הקרובים לצד השקה מחודשת לדגמי ה-DS.

ששי כהן 20 בינו, 2016
סיטרואן DS3 2016

קרוב ל- 6 שנים לאחר שהציגה סיטרואן את ה- DS3, מכונית הסופר-מיני היוקרתית של החברה שהחזירה את המותג DS לחיים, זוכה ה-DS3 למתיחת פנים מקיפה לדגמי 2016, שאמורה לרענן את הדגם מול המתחרות המודרניות, ותגיע לארץ בחודשים הקרובים כחלק מאסטרטגיית שיווק חדשה של לובינסקי שאמורה לגרום לכם לרצות יותר מבעבר את דגמי ה- DS, שנחשבים למותג היוקרה של סיטרואן.

מותג DS המשווק בנפרד ממותג סיטרואן, לא הצליח לעשות עד כה רושם על הישראלים חובבי מותגי היוקרה והסטייל, ובשנת 2015 עלו לכביש בארץ רק כ- 18 מדגמי ה- DS, רובם מדגם ה- DS3 הקטן בהיצע. השנה כל זה אמור כנראה להשתנות, כאשר לובינסקי היבואנית, הצהירה לאחרונה שתשיק מחדש את המותג בארץ בחודשים הקרובים, ותנסה להפוך אותו לרלוונטי יותר בקטגוריית המכוניות המציעות סטייל ותדמית יוקרתית, שם יחכו לה השנה מכוניות כמו אלפא מיטו, מיני One וקופר, וסמארט פורפור החדשה.

סיטרואן DS3 2016

סיטרואן DS3 2016


ה- DS3 החדשה ל-2016, זוכה למתיחת פנים קלה במראה החיצוני, הכוללת חזית מחודשת לרכב עם יחידות תאורה מבוססות LED, עיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית הכולל יחידות תאורה חדשות, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ועדכונים קוסמטים נוספים. בדומה לדגם היוצא, גם הדגם החדש יציע שלל אפשרויות התאמה אישית, עם שלל שילובי צבעים למרכב הרכב, הגג, מראות הצד וחישוקי הגלגלים. בתוך תא הנוסעים, תציע המכונית מגוון התאמות צבעים לדשבורד, מבחר ריפודי מושבים, מערכת מולטימדיה חדשה בעלת צג מגע "7, תומכת iOS ואנדרואיד, עיצוב חדש להגה ועיצוב נקי יותר הודות להפחתה של 20 מתגים בלוח השעונים, שמוחלפים ע"י תפקוד מערכת המולטימדיה. בנוסף, תכלול המכונית מערכת בלימה אוטומטית עירונית הפועלת עד 30 קמ"ש, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקורים ועוד. בניגוד לחלק מהמתחרות, ה- DS3 תציע 5 מושבים הן בגרסת הקופה והן בגרסת הקבריולט בעלת גג הבד הנפתח חשמלית.
סיטרואן DS3 החדשה- תא נוסעים איכותי הכולל הפחתה משמעותית של מתגים בזכות מערכת מולטימדיה מתקדמת

סיטרואן DS3 החדשה-תא נוסעים הכולל הפחתה משמעותית של מתגים בזכות מערכת מולטימדיה מתקדמת


החדשה העיקרית ב- DS3 המחודשת נוגעת לציודו של הדגם במנוע הטורבו 3 צילינדרים החדש של החברה שיוצע בהספק של 110 כ"ס לדגם האוטומטי הזוכה מעתה לגיר 6 הילוכים, ו-130 כ"ס לגרסה הידנית שמצוידת בגיר 6 הילוכים. בקצה העליון תוצע DS3 ספורטיבית יותר עם מנוע טורבו 1.6 ליטר המפיק 208 כ"ס ותכלול לצד גיר ידני, מתלים מונמכים ב-15 מ"מ, בלמים מחוזקים והבטחה לנהיגה ספורטיבית. נתוני ביצועים לא נמסרים לעת עתה.
סיטרואן DS3 המחודשת ל-2016 מחליפה את הדגם הקודם שהוצג ב-2010 וממנו נמכרו ברחבי העולם כ-390,000 עותקים. הדגם החדש יגיע כאמור לארץ בחודשים הקרובים ומחירו לא ידוע.