בזכות עומסי הרכבה הקלה או לא, השוק הדו-גלגלי מתחיל להראות סוף סוף סימני התאוששות ומסיים את שנת 2015 עם 15,510 קטנועים ואופנועים שעלו לכביש, לעומת 14,168 כלים שנמסרו ב-2014, כך עולה מנתונים שמתפרסמים היום ע"י איגוד יבואני רכב דו גלגלי באיגוד לשכות המסחר. שנת 2015 התאפיינה גם בעליה בביקוש לאופנועים על חשבון מכירות הקטנועים שירדו השנה, ובענף מעריכים שהמגמה תתאפיין גם בשנת 2016, לצד גידול נוסף במכירות.
מותג סאן יאנג נחלש במכירות השנה ומסר כ-4,017 כלים, אך מוסיף לשמור על מעמדו כמוביל המכירות ובהפרש ענק מהמתחרה הראשי שלו – קימקו שמסר השנה 2,871 כלים. במקום השלישי נמצאת ימאהה שממשיכה לצמוח ומסרה 2,185 כלים והקדימה את הונדה שמסרה 1,204 כלים. סוגרת את החמישיה הפותחת פיאגיו שמסרה 1,081 כלים ( כולל את מסירות אפריליה ).
בהמשך הרשימה נמצא את דיאלים שצנחה במכירות השנה והסתפקה ב-1,032 יחידות. אחריה קוואסאקי עם 654 מסירות, KTM עם 631 מסירות, סוזוקי עם 302 מסירות, הוסקוורנה עם 211 מסירות, TGB עם 138 מסירות, הארלי דיוידסון שחזרה לפעול השנה ומסרה מאז מרץ כ-133 יחידות, דוקאטי עם 81 יחידות, יוסאנג עם 77 יחידות, קיואי עם 77 יחידות, טאיזהו הואנגאי עם 65 יחידות, לונסין עם 64 יחידות, גאס גאס עם 53 יחידות, אופנועי ZERO החשמליים עם 47 יחידות, קליוולאנדעם 35 יחידות, TM רייסינג עם 31 יחידות, ג'יאנייו עם 31 יחידות, אלפא עם 29 יחידות, אנפילד עם 28 יחידות, שירקו עם 18 יחידות, MV אגוסטה עם 17 יחידות, מוטוגוצי עם 16 יחידות, AGP מוטורס עם 16 יחידות, פיג'ו עם 11 יחידות ועוד כמה יצרנים שמכרו פחות מ-10 יחידות כל אחד.
סיכום 2015 בשוק הדו-גלגלי: 15,510 קטנועים ואופנועים עלו לכביש
שוק הרכב הדו-גלגלי סיים את 2015 עם עליה במכירות ו-15,510 קטנועים ואופנועים שעלו לכביש. סאן יאנג בראש ואחריה קימקו, ימאהה והונדה.