סקודה אוקטביה 2017 זוכה למתיחת פנים

סקודה אוקטביה 2017 זוכה למתיחת פנים הכוללת עדכונים לעיצוב החיצוני, אבזור משודרג וחבילת בטיחות מתקדמת מקיפה. בישראל במהלך 2017

ששי כהן 28 באוק, 2016
סקודה אוקטביה 2017

4 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של סקודה אוקטביה, המכונית הנמכרת ביותר של סקודה בישראל ובעולם, מפרסמת סקודה פרטים ראשונים על מתיחת פנים מקיפה שעבר הדגם. ביחס לסקודה השמרנית, מדובר במיני התפרעות בכל הנוגע לעיצוב החדש של חזית הרכב, הכוללת פנס חזית שפוצל לשניים (עם אופציה לתאורת LED מלאה), בסגנון המזכיר משהו את מרצדס E קלאס של לפני 2 דורות.




סקודה אוקטביה 2017 סקודה אוקטביה 2017
לצד החזית המחודשת, מציעה האוקטביה החדשה גם חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נרשמים עדכונים מינוריים יותר, כאשר השינוי העיקרי הוא אימוץ יחידות תאורה אחוריות בטכנולוגיית LED. בתוך תא הנוסעים, שומרת האוקטביה המחודשת על קווי העיצוב המוכרים, אך משדרגת אותם בלוח שעונים מחודש ושלל נגיעות קוסמטיות הפזורות בתא הנוסעים. כאופציה, תוצע מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך “9.2.




אבזור הרכב יכלול לראשונה גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות: מערכת בלימה אוטומטית, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור, רכב בשטח המת במראה, וזיהוי הולכי רגל. אבזור הנוחות יכלול מעתה גם מחזיקי כוסות עם פותחן בקבוקים מובנה, וכאופציה כניסה והתנעה ללא מפתח עם מפתח אישי המזהה את הנהג ומפעיל את תחנת הרדיו המועדפת עליו, ומכוון את טמפרטורת המזגן.
סקודה אוקטביה 2017 סקודה אוקטביה 2017
היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל חמישה דגמי בנזין וארבעה דגמי דיזל בהספקים של 84-184 כ"ס שיוצעו בשילוב לתיבות ידניות או רובוטיות כפולות מצמדים. לראשונה בארץ, צפויה להגיע גם האוקטביה 1.0 ליטר טורבו, 3 צילינדרים, המפיקה 115 כ"ס ומחליפה את דגם ה- 1.2 ליטר ששווק עד כה.
מתיחת הפנים של האוקטביה כוללת את גרסת הסדאן והסטיישן וצפויה להגיע בחודשים הראשונים של 2017 לארץ. בתשעת החודשים הראשונים של 2016 עלו לכביש כ-7,460 מדגמי האוקטביה, ההופכים אותה למכונית האירופאית הנמכרת ביותר בישראל, והמשפחתית השניה הנמכרת ביותר אחרי הקורולה.