סקודה אוקטביה RS החדשה

סקודה חושפת פרטים ראשונים על גרסת ה- RS הספורטיבית של האוקטביה החדשה שתוצע בגרסאות סדאן וסטיישן עם מנועים בהספק של עד 220 כ"ס.

ששי כהן 06 ביונ, 2013

סקודה תחשוף בפסטיבל המהירות בגודווד (Goodwood) את האוקטביה RS החדשה, גרסת השרירים של המכונית המשפחתית הפופולרית. ה- RS החדשה מגיעה ליצור בגרסאות סדאן וסטיישן שימושית ואמורה להציע לנוהג בה הרבה הנאה מהנהיגה. לצד עדכוני עיצוב קלים לשיפור ההופעה הספורטיבית, כוללת האוקטביה RS מרכב מונמך ב- 1.2 ס"מ בגרסת הסדאן ו- 1.3 ס"מ בגרסת הסטיישן. עוד בתפריט : מתלים ספורטיביים קשיחים יותר, היגוי אקטיבי ספורטיבי, ונעילת דיפרנציאל אלקטרונית.
מתחת למכסה המנוע, תציע המכונית אפשרות למנועי בנזין ודיזל עם תיבות ידניות או DSG עם 6 הילוכים. גרסת הבנזין כוללת מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר המפיק 220 כ"ס ומציעה תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 6.8 שניות, לצד מהירות מירבית של 248 קמ"ש. גרסת הדיזל כוללת מנוע טורבו TDI בנפח 2.0 ליטר המפיק 184 כ"ס ומציעה תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 8.1 שניות, בדרך למהירות מירבית של 232 קמ"ש. נתוני צריכת הדלק לא פורסמו עדיין , אולם היא צפויה להיות חסכונית יחסית בין השאר הודות למערכת Start/Stop.
אבזור הרכב כולל חישוקי גלגלים ספורטיביים שיוצעו בגדלים של 17,18 ו- 19", תאורת קסנון קדמית מלווה פנסי LED, תאורת LED אחורית, מפלט כפול, ספויילר אחורי, מושבים ספורטיביים ושלל נגיעות קוסמטיות היוצרות אווירה ייחודית בתא הנוסעים.
בשלב הנוכחי, עדיין לא ברור אם תגיע המכונית לארץ.


סקודה אוקטביה RS החדשה ( יצרן )

סקודה אוקטביה RS החדשה ( יצרן )