סקודה סופרב החדשה – כבר לא שמרנית?

סקודה משחררת איורים המרמזים על המראה החדש של הסופרב החדשה שתיחשף רשמית בחודש פברואר 2015.

ששי כהן 22 בדצמ, 2014
סקודה סופרב החדשה

חברת סקודה חושפת איורים ראשונים של הסופרב החדשה שתגיע לשוק באמצע 2015. הדור השלישי של מכונית המנהלים המוצלחת של סקודה, יזכה כנראה לעיצוב כמעט דרמטי במונחים של סקודה, עם זניחת העיצוב השמרני ואימוץ עיצוב שרירי, אתלטי וכוחני יותר של הדגם, שללא ספק יקרוץ ללקוחות צעירים מבעבר ויכניס לקוחות חדשים למותג סקודה. כל שנותר לקוות הוא, שגרסת הייצור אכן תהיה קרובה יחסית לדגם הקונספט ולא תתרחק ממנו עד מאוד כפי שנהוג אצל יצרנים רבים.


סקודה סופרב החדשה

סקודה סופרב החדשה


לפי האיורים שנחשפו, הסופרב החדשה צפויה לאמץ מראה קופה 4 דלתות ספורטיבי, המהווה התפתחות של דגם הקונספט Škoda VisionC שנחשף בחודש מרץ 2014. סקודה סופרב החדשה תיחשף רשמית בפראג בחודש פברואר 2015. חודש מאוחר יותר תופיע לראשונה לקהל הרחב בתערוכת ז'נבה 2015 ותגיע לשווקים הראשונים באירופה לקראת מחצית 2015.
ייצור הסקודה המיליון בשנת 2014

ייצור הסקודה המיליון בשנת 2014


במקביל, מדווחת סקודה על ציון דרך משמעותי בחברה בצ'כית הנמצאת בבעלות קונצרן פולקסווגן, עם ייצור לראשונה של מיליון מכוניות בשנה אחת. בשבוע החולף עלתה לייצור המכונית המיליון מתחילת השנה, כאשר הדגם המיליון הינו סקודה פאביה החדשה, שהולכת לתרומה לעמותה למען ילדים. מדובר בהישג מרשים ביותר שכן במשך 86 השנים לקיומו של המותג עד שנרכש ע"י פולקסווגן בשנת 1991, מכרה החברה רק 5 מיליון מכוניות. מאז שעברה לבעלות גרמנית, הפכה סקודה לסיפור הצלחה עולמי, ואף בישראל נחשבת סקודה למותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ.