סקירה על דגמים חדשים של הונדה

הדגמים החדשים של ההונדה מצליחים לעורר סערה בקרב צרכנים רבים. מדובר על דגמים של יצרנית מוכרת בכל רחבי העולם שמצליחה מדי תקופה להפתיע ולהוציא לשוק רכבים חדשים ואיכותיים במיוחד. מאמר זה יכלול סקירה קצרה על חלק מאותם דגמים חדשים שיצאו לשוק בשנת 2014. ( מדור שיווקי )

ששי כהן 01 בנוב, 2014
הונדה סיוויק טורר ( wheel )

רכבים משפחתיים- הונדה אינסייט
הרכב החדש לשנת 2014 בקטגוריית המשפחתיות של היצרנית הוא דגם האינסייט. כאן מדובר על רכב מסוג היברידי שמותאם לסביבה ירוקה ולכל המשפחה. הזיהום שנפלט מהרכב נמוך והוא חסכוני ביותר מבחינת הוצאת דלק. המכונית מיועדת לחמישה נוסעים. יש לה תא מטען גדול מאוד (408 ליטרים), הרכב משלב מנוע בנזין וחשמלי בעל כוח סוס של 98. העיצוב הפנימי והחיצוני של המכונית מרשים מאוד, האבזור כולל הגה עם ציפוי עור, חישוקי אלומיניום ועוד מיני אביזרים ותוספות מפנקות שמעידות על רמתו של הרכב ועל התאמתו לטכנולוגיה ולנוחות הנדרשת בשנת 2014. נפח המנוע של הרכב הוא 1339, הוא מסוגל להגיע למאה קמ"ש תוך 12.5 שניות, המהירות המקסימאלית אליה ניתן להגיע ברכב זה היא 184.
אנשים שמעוניינים במכונית מפנקת, היברידית, חסכונית בדלק שמאפשרת מקסימום נוחות וביצועים יוצאים מן הכלל, בוודאי ישמחו לשמוע שמכונית זאת תצליח לספק להם את כל הדרישות.
רכבי שטח- CR-V
רכב השטח החדש של הונדה כולל שני דגמים בעלי תיבת הילוכים ידנית או אוטומטי. הדגם החדש של שנת 2014 הוא אוטומט. בשנת 2014 יצאו דגם האלגנס ודגם האקסקיוטיב של ההונדה CRV. ההבדלים בין השניים באים לידי ביטוי במחיר, בצריכת הדלק (דגם האלגנס צורך יותר דלק, אך פולט פחות מזהמים), מידות הצמיגים מעט שונות ובדגם מנהלים (אקסקיוטיב) יש חלון גג שמש פנורמי, ריפוד מעור, מושבים שמתכווננים באופן חשמלי, חימום למושבים, פנסי חזית משוכללים ויש אפשרות לכניסה והנעה ללא מפתח. רכב שטח זה הוא שילוב של רכב פנאי וג'יפ והנסיעה בו נוחה ומהנה.
מכונית מנהלים- האקורד
מכונית המנהלים החדשה שיצאה ב- 2014. כאן מדובר על רכב שזכה בציון המקסימאלי במבחני הריסוק. העיצוב משלב סולידיות וספורטיביות, מותקנות במכונית מערכות חדשות לתמיכה באור גבוה ובפנסים עוקבי דרך. המכונית עשירה באבזור הפנימי שלה, חסכונית בדלק, נוחה על הכביש ותאפשר לכל אחד ליהנות מנסיעה מהנה ומפנקת. סוג המנוע שלה הוא אי.וי.טק ומדובר על מנוע חזק מאוד של 1997 שמסוגל להגיע למהירות של 214 קמ"ש. תיבת ההילוכים אוטומטית וממוחשבת עם חמישה הילוכים. צריכת הדלק בה חסכונית ויש בה מערכות בטיחותיות שנועלות את הגלגלים במקרה חירום, עוזרות בחלוקת בלימה, בלימת חירום ומערכת בקרה ליציבות הרכב.
לסיכום, HONDA הוציאה מספר מכוניות חדשות בשנת 2014 שמאפשרות לצרכנים לחוות את השילוב האולטימטיבי בין איכות לנוחות. מכוניות נוספות שיצאו השנה הן הונדה ג'אז, סיוויק סטיישן, סיויק סדאן חדשה, האצ'בק חדשה ו- CR-Z.
*ידיעה זו הינה תוכן שיווקי ממומן.