עוד רטרו: ב.מ.וו סקרמבלר ומוטוגוצי V9 בארץ

מגמת אופנועי הרטרו בארץ מתרחבת: ב.מ.וו סקרמבלר R nineT נוחת במחיר של 119,000 ש"ח וצמד דגמים של מוטוגוצי V9 במחיר של 69,950 ש"ח, מבטיחים חווית רכיבה בסגנון רטרו מרגשת.

ששי כהן 05 בספט, 2016

אל השוק המתפתח של אופנועי הרטרו שנוחתים בארץ בזה אחר זה, מצטרפים בימים אלה צמד אופנועים חדשים, הראשון- הסקרמבלר R nineT של ב.מ.וו, שמושק השבוע בארץ במחיר של 119 אלף שקל, והשני הוא צמד דגמי מוטוגוצי V9 ששיווקם החל במחירים שפויים יותר של 69,950 ש"ח.

 
ה- BMW סקרמבלר R nineT מציע לצד עיצוב רטרו משובח ומפתה, את הסגנון המקורי של אותם סקרמבלרים משנות ה- 50 עד ה-70 עם תנוחת רכיבה רגועה, צמיגי שטח, צינור מפלט מוגבה, מהלך קפיצים מוגדל ומנוע בוקסר 1,170 סמ"ק מקורר אוויר, המפיק 110 כ"ס, ומציע לצד חווית רכיבה בכביש, גם יכולות שטח, הודות בין השאר לגלגלי "19 מלפנים ו-"17 מאחור. הדגם החדש נחשף לראשונה בישראל במסגרת מסע האופנועים השנתי שמקיימת דלק מוטורס לבעלי אופנועי BMW. המסע הפך מסורת והוא מתקיים זו השנה השלישית ברציפות, כאשר הפעם מנה למעלה מ 350 לקוחות שלקחו חלק במסלולי כביש ושביל.ברק כהן, מנהל מותג BMW בישראל והסקרמבלר R nineT החדש ברק כהן, מנהל מותג BMW בישראל והסקרמבלר R nineT החדש
במחירים שפויים יותר, מרחיבה עופר אבניר יבואנית מוטוגוצי את היצע דגמי החברה, והחלה בשיווק צמד דגמי רטרו נוספים העונים לשםה-V9 Bobber ו-V9 Roamer. לצד עיצוב איטלקי רטרו קלאסי ובהחלט מפתה, מציעים אופנועי ה-V9 מנוע בנפח 850 סמ"ק המפיק 55 כ"ס ב-6,250 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ המושגים ב-3,000 סל"ד בלבד. לשני הדגמים שלדה זהה ומנוע בתצורת V אורכי המזוהה עם מוטוגוצי בעשורים האחרונים, ושניהם מתהדרים במשקל הנמוך בקטגוריית הקרוזרים בנפח דומה – 199 ק"ג בלבד, שהם כ-50 ק"ג פחות מהמתחרים.צמד דגמי מוטוגוצי V9 החדשים צמד דגמי מוטוגוצי V9 החדשים
שני הדגמים מצוידים מתלי Kayaba ובלמי Brembo, מערכת דרייבשאפט, מערכת ABS, מערכת בקרת אחיזה (MGTC) בעלת 2 מצבים ואפשרות לניתוק מלא, שקע חיבור ל-USB, אימובולייזר למניעת גניבת האופנוע, כיבוי אוטומטי לאיתותים (במידה ונשכחו פועלים) וכן התאמה מלאה לאפליקציית MG-MP בסלולארי (כתוספת), המאפשרת קבלת מגוון רחב של נתונים ומידע ממחשב האופנוע, באמצעות התקן Bluetooth למכשיר הנייד של הרוכב.
מוטוגוצי V9 Roamer מוטוגוצי V9 Roamer
מוטוגוצי V9 Roamer
דגם קל לרכיבה, מהנה מאוד לרוכבי קרוזרים – וותיקים וחדשים כאחד. נוח ויעיל לשימוש עירוני כמו גם לטיולים לטווחים קצרים וארוכים באמצעות חלוקת משקל של 45% על הגלגל הקדמי ו-55% על הגלגל האחורי. ה-Roamer הינו בעל חישוק קדמי בקוטר 19" ותנוחת רכיבה מרווחת יותר באמצעות כידון גבוה, מושב רחב ורגליות נמוכות מעט יותר מדגם ה-Bobber.
ל-Roamer צביעת כרום כסופה לסעפות ודודי הפליטה, לכידון ולצידי חישוקי הגלגלים. הדגם מוצע בצביעות מבריקות בלבד בצבעים: לבן, אדום או צהוב.
מוטוגוצי V9-Bobber מוטוגוצי V9-Bobber
מוטוגוצי V9 Bobber
בעל מראה מינימליסטי, נמוך אך עם זאת קשוח, אגרסיבי וקרבי. בדגם זה נעשה שימוש מרובה במתכת ובמעט פלסטיק. הכנף האחורית קצוצה ומסתיימת קרוב לקצה מושב הרוכב. גובה המושב הינו 780 מ"מ בלבד. דגם ה-Bobber בעל חישוק קדמי בקוטר 16 אינץ' וצמיג קדמי ברוחב 130 מ"מ – הרחב בקטגוריה. דגם זה מוצע בצביעות מט בלבד, שחור\צהוב או אפור\אדום. סעפות ודודי הפליטה, קפיצי הבולמים האחוריים וכן הכידון השטוח והחישוקים – כולם מושחרים בדגם זה.
שני הדגמים מוצעים לקהל הישראלי במחיר זהה ותחרותי מאוד למקובל בקטגורית אופנועים זו: 69,950 ₪ (לפני אגרות והוצאות רישוי).
דגמי מוטוגוצי V9 יוצגו לראשונה במסגרת ההשקה הרשמית של הסניף המחודש של עופר אבניר ואבזריון ביום חמישי הקרוב (08/09/2016) החל מהשעה 17:00 אחה"צ ברחוב מנחם בגין 19, תל אביב.


עוד מדו גלגלי