ענת מילוסלבסקי כחלון מונתה למנכ"לית אופל ישראל

לראשונה מנכ"לית בתחום יבואני הרכב: אופל ישראל מודיעה הבוקר על מינויה של ענת מילוסלבסקי כחלון למנכ"לית החדשה של החברה, אשר מחליפה את חזי שייב שניהל את החברה בשנה וחצי האחרונות.

ששי כהן 11 ביונ, 2018
אופל גרנדלנד 2018

שנה וחצי בלבד לאחר שמונה חזי שייב לתפקיד מנכ"ל אופל ישראל, מודיעה אופל על על מינויה של ענת מילוסלבסקי כחלון למנכ"לית החדשה של החברה. מדובר גם בפעם הראשונה בה מתמנה מנכ"לית בתחום יבואני הרכב בישראל.



ענת מילוסלבסקי כחלון , נכנסת לתפקיד לאחר שמילאה שורת תפקידים מרשימה בעולם הרכב. ענת  כיהנה כסמנכ"לית קרסו מוטורס ומנהלת מותג הרכב רנו, והייתה אחראית לצמיחה של 40% במכירות רנו בישראל. כמו כן, שימשה כמנהלת חטיבת יונדאי בחברת כלמוביל.

מנכלית אופל ישראל החדשה, ענת מילוסלבסקי כחלון


לדברי ענת מילוסלבסקי כחלון: "אני מתרגשת להיכנס לחברת הרכב המובילה בישראל ולנהל את המותג אופל. אופל הינו מותג מאתגר, מותג אמין ומקצועי שעבודה רבה נכונה לו, מודה על האמון וגאה להיות האישה הראשונה בתפקיד זה"
אסי שמלצר יו"ר קבוצת שלמה: "אנו שמחים על המינוי של ענת מילוסלבסקי כחלון, אופל הינו אחד המותגים בעל פוטנציאל הצמיחה הגבוה בשוק הרכב, אני מאמין שענת תיקח את המותג למקום הראוי והנכון ברמת מיצוב המותג ומכירותיו. אני מודה למנכ"ל היוצא חזי שייב ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו".
מכירות אופל הסתכמו בחמשת החודשים הראשונים של 2018 ב-1,371 מסירות, לעומת 2,011 מסירות בתקופה המקבילה אשתקד. לדברי החברה, אחת הסיבות המרכזיות לירידה במכירות, נעוצה בשינוי אסטרטגיית היבואן והתמקדות בשוק הפרטי על-חשבון ציי הרכב.