פולקסווגן טרנספורטר החדש 2016

פולקסווגן חשפה את הדור החדש של הטרנספורטר המבטיח לצד עיצוב חדש, בטיחות מתקדמת, נוחות משופרת וחיסכון בדלק. יגיע לארץ עוד השנה.

ששי כהן 16 באפר, 2015
פולקסווגן טרנספורטר החדש

65 שנה לאחר שהגיח לעולם פולקסווגן טרנספורטר, חשפה אמש החברה את הדגם החדש של המסחרית/ מוביל נוסעים הפופולרי של החברה, עם דגש על בטיחות ונוחות משודרגים, מנועים חסכוניים יותר בדלק ותג מחיר בסיסי שאפילו הוזל מעט ביחס לדגם היוצא. הדגם החדש מחליף את קודמו ששווק ב- 11 שנים האחרונות וממנו נמכרו כ- 2 מיליון עותקים ברחבי העולם.



הדור השישי של הטרנספורטר, זוכה לעיצוב מחודש בעל קווים ישרים בסגנון הדגם היוצא, שאינו מצטעצע ומשדר פונקציונליות לצד הבטחה לתא נוסעים שימושי ומרווח יותר. בתוך תא הנוסעים מציג הטרנספורטר T6 החדש סביבת נהג מעודכנת, שימוש בחומרים מאיכות גבוהה יותר ושיפור האבזור. בצד הבטיחותי, יוצעו כאופציה מספר מערכות בטיחות כולל מערכת בלימה אוטומטית.

פולקסווגן טרנספורטר החדש

פולקסווגן טרנספורטר החדש


היצע המנועים יכלול מנועי בנזין ודיזל המותאמים לדרישות זיהום האוויר יורו 6, כאשר דגמי הבנזין יצוידו במנועי טורבו 2.0 ליטר 150/204 כ"ס ודגמי הדיזל יוצעו עם מנועי 2.0 ליטר TDI בהספקים של 84-204 כ"ס.
פולקסווגן טרנספורטר החדש

פולקסווגן טרנספורטר החדש


פולקסווגן טרנספורטר החדש יגיע ככל הנראה לארץ כבר ברבעון האחרון של 2015. בחברה מצהירים על מחירים דומים לדגמים היוצאים, כאשר בדגמים מסויימים נרשמת הוזלה קלה. מחיר הדגם החדש בגרמניה אגב, יחל ב- €23,035.