פולקסווגן פולו 2014

פולקסווגן חושפת מתיחת פנים לפולו הפופולרית. בתפריט : עיצוב מעודכן, מנועים חדשים וחסכוניים במיוחד ( עד 31 ק"מ לליטר בדגם הדיזל ! ) ואבזור בטיחותי עשיר במיוחד שיוצע כאופציה.

ששי כהן 29 בינו, 2014

קצת יותר מארבע שנים לאחר שהוצג הדור הרביעי של פולקסווגן פולו, חושפת החברה מתיחת פנים מקיפה לדגם שנחשב לאחת ממכוניות הסופר מיני הנמכרות ביותר בעולם. לצד עדכוני עיצוב חיצוניים הכוללים חזית מחודשת לרכב הכוללת יחידות תאורה עם תוספת LED, פגוש, גריל ומכסה מנוע חדשים, זוכה המכונית גם לעדכון קל גם בחלקה האחורי ולחישוקי גלגלים בעיצוב חדש. בתוך תא הנוסעים, מציגה הפולו 2014 סביבת נהג מחודשת עם שיפור נוסף באיכות החומרים, הגה בעיצוב חדש' מסך מגע "5 כסטנדרט וסידור מחודש למתגי השליטה.

פולקסווגן פולו 2014

פולקסווגן פולו 2014


הדגם המחודש כולל גם מנועי בנזין ודיזל חדשים המבטיחים להיות חסכוניים עד 21% יותר מהמנועים כיום, לצד פליטת מזהמים נמוכה במיוחד. אל שלל המנועים המוכרים שעברו עדכונים ושדרוגים שונים, מצטרף מנוע 1.0 ליטר טורבו TSI חדש מסדרת ה- Bluemotion החסכונית, בעל מנוע 3 צילינדרים הזרקה ישירה, המציע הספק של 90 כ"ס, צריכת דלק של 24.4 ק"מ לליטר ופליטת CO2 נמוכה במיוחד העומדת על 94 גרם לק"מ. לצידו ישווק גם דגם דיזל TDI חדש 75 כ"ס שמציע עד 31 ק"מ לליטר בגרסה הידנית או 29 ק"מ לליטר בגרסה האוטומטית DSG.
בתחום האבזור, תציע הפולו 2014 שדרוג ניכר באבזור הבטיחותי עם מערכת בלימה אוטומטית למניעת התנגשות הפועלת עד מהירות של 30 קמ"ש, מערכת התראה על עייפות הנהג, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
יצור פולקסווגן פולו המחודשת 2014 יחל כבא באביב הקרוב, כאשר מספר דגמים יושקו רק לקראת סוף השנה. לעת עתה, לא ברור אם תגיע המכונית גם לארץ במהלך השנה.


פולקסווגן פולו 2014

פולקסווגן פולו 2014