נחשפה פורד קוגה החדשה

פורד קוגה החדשה זוכה למתיחת פנים מקיפה הכוללת: עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג, מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע דיזל חדש.

ששי כהן 20 בפבר, 2016
פורד קוגה החדשה

מספר חודשים לאחר שנחשף הדגם המחודש עבור השוק האמריקאי, נחשפת פורד קוגה החדשה בגרסתה האירופאית שמיועדת גם אלינו, ומציעה מתיחת פנים מקיפה לדגם שהחל את דרכו עוד בשנת 2008. הדגם החדש שנחשף בברצלונה, יגיע בהמשך השנה לשוק האירופאי וייתכן שינחת בארץ עוד לפני סוף השנה.

פורד קוגה החדשה פורד קוגה החדשה
בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מיישר הקוגה קו עם שפת העיצוב הנוכחית של פורד שמאפיינת את דגמי ה- SUV של החברה, ומציע מראה יותר ספורטיבי ושרירי. בתוך תא הנוסעים, זוכה הקוגה לעיצוב מחודש ללוח השעונים וסביבת הנהג, עם עיצוב חדש להגה, מערכת מולטימדיה מקורית של החברה מסוג SYNC 3, המבטיחה להיות ידידותית יותר למשתמש ומהירה יותר, בקרת אקלים חדשה והבטחה ליותר שימושיות עם שלל תאי אחסון חדשים שנוספו בתא הנוסעים.
פורד קוגה החדשה פורד קוגה החדשה
הקוגה החדשה זוכה גם לשדרוג משמעותי בהיצע מערכות הבטיחות, עם מערכת בלימה אוטומטית, מערכת לסיוע לביצוע חניה, מערכת החלפת אורות דרך אוטומטית, מערכת התראה על תנועה חוצה בנסיעה ברוורס ועוד. הדגם יוצע עם מנוע טורבו דיזל חדש וחסכוני בנפח 1.5 ליטר 120 כ"ס, המציע תצרוכת דלק של 27.3 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 115 גרם לק"מ. לצידו תוצע גרסה חזקה יותר הכוללת מנוע דיזל 150 כ"ס. בחטיבת מנועי הבנזין הרלוונטית יותר לארץ, יוצע מנוע ה-EcoBoost בנפח 1.5 ליטר בהספקים של 120 ו-150 כ"ס בגרסאות הנכה קדמית ו-182 כ"ס בגרסת ה- 4X4.
בפורד מבטיחים בנוסף שהקוגה החדשה תהיה גם נוחה יותר לרכישה מבעבר. בארץ החל לאחרונה שיווק גרסה מוזלת שלה עם הנעה קדמית במחיר של 159,900 ש"ח. האם זה אומר שהדגם החדש יהיה יותר זול, לא בטוח.