פורשה פנמרה V6

פורשה חושפת גרסת כניסה חדשה לפנמרה , המצויידת במנוע חדש בנפח 3.6 ליטר חסכוני ויחסית ידידותי לסביבה. פורשה מרחיבה את משפחת הפנמרה ומוסיפה 2 גרסאות כניסה חדשות המצויידות במנוע חדש קטן יותר ואפילו חסכוני בדלק ויותר ידידותי לסביבה. הדגם החדש מצוייד במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר עם הזרקה ישירה אשר מפיק 300 כ"ס ומומנט מכובד…

ששי כהן 19 בפבר, 2010

פורשה חושפת גרסת כניסה חדשה לפנמרה , המצויידת במנוע חדש בנפח 3.6 ליטר חסכוני ויחסית ידידותי לסביבה.

פורשה מרחיבה את משפחת הפנמרה ומוסיפה 2 גרסאות כניסה חדשות המצויידות במנוע חדש קטן יותר ואפילו חסכוני בדלק ויותר ידידותי לסביבה.
הדגם החדש מצוייד במנוע V6 בנפח 3.6 ליטר עם הזרקה ישירה אשר מפיק 300 כ"ס ומומנט מכובד של 40.8 קג"מ. גם כאן משודכת לו תיבת ההילוכים PDK הרובוטית בעלת המצמד הכפול אשר תורמת לביצועים לצד חיסכון ניכר בדלק.
הפנמרה V6 תשווק בדגמי הנעה אחורית כסטנדרט או כפנמרה 4 בעלת ההנעה הכפולה. צריכת הדלק המדווחת מרשימה עם הצהרה על 10.8 ק"מ לליטר בדגם ההנעה האחורית ו 10.4 ק"מ לליטר בדגם ההנעה הכפולה.  גם הדאגה לסביבה לא נפקדת כאן . המנוע מותאם לדרישות זהום האויר המחמירות יורו 5 ופליטת ה CO2 נמוכה למדי למקובל בקטגוריה ועומדת על 213 גרם לק"מ בדגם ההנעה האחורית ו 220 גרם לק"מ בדגם ההנעה הכפולה.
עם הפנמרה V6 החדשה תוכל פורשה לקזז את מחירו כנראה בכמה עשרות אלפי שקלים לעומת דגם ה V8 המשווק כיום ולהתחרות גם בגרסאות הכניסה של מרצדס S CLASS וב.מ.וו. סדרה 7. המכונית תיחשף רשמית בתערוכת בייג'ין באפריל הקרוב ולדברי היבואן תגיע גם לארץ בסביבות יוני 2010.