פורשה קאיין החדשה

לצד עיצוב נאה יותר , תציע הקאיין החדשה גם יותר ביצועים לצד פחות צריכת דלק וגם לראשונה דגם היברידי. פורשה תחשוף בתערוכת ג'נבה המתקרבת את הדור החדש לקאיין , רכב הפנאי שטח שלה ,אשר הפך להיות החשוב והנמכר ביותר של החברה. הדור החדש של הקאיין , נשען אמנם על העיצוב המקורי אך הפעם הפך למעודן…

ששי כהן 25 בפבר, 2010

לצד עיצוב נאה יותר , תציע הקאיין החדשה גם יותר ביצועים לצד פחות צריכת דלק וגם לראשונה דגם היברידי.

פורשה תחשוף בתערוכת ג'נבה המתקרבת את הדור החדש לקאיין , רכב הפנאי שטח שלה ,אשר הפך להיות החשוב והנמכר ביותר של החברה.
הדור החדש של הקאיין , נשען אמנם על העיצוב המקורי אך הפעם הפך למעודן יותר והרבה יותר נעים הודות לעיצוב חדש לחזית הרכב אשר שואל סממנים רבים מהפנמרה. שיפור נוסף נרשם גם בעיצוב חלקה האחורי של המכונית אשר הפך לנאה ביותר וכולל יחידות תאורה חדשות ומעניינות הנראות טוב בהרבה מהדגם היוצא.

פורשה קאיין החדשה

פורשה קאיין החדשה

היצע המנועים כולל את מנועי הבנזין V6 בנפח 3.6 ליטר אשר מפיק מעתה 300 כ"ס וכן את מנוע ה V8 בנפח 4.8 ליטר עם 2 דגמים בהספקים של 400,500 כ"ס . למרות השיפור בביצועים , מבטיחים בפורשה צמצום בתצרוכת הדלק בשעורים שנעים סביב 20%.
החידוש העיקרי בקאיין , הוא לראשונה דגם ה S Hybrid היברידי אשר מצוייד גם במנוע חשמלי לצד מנוע הבנזין V6 בנפח 3 ליטר ומצוייד בתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים.  הספק המנועים המשולב עומד על 380 כ"ס אשר מעמידים לרשות הקאיין ההיברידית נתוני ביצועים השמורים בד"כ למנועי V8 אך עם צריכת דלק נמוכה ממנועי V6. בנוסף ,מסוגל הקאיין לנסוע על גבי המנוע החשמלי בלבד וללא עזרת מנוע הבנזין ובמהירות של עד 60 קמ"ש למרחקים קצרים , נתון אשר תורם לצריכת דלק ממוצעת שנעה סביב 12 ק"מ לליטר ופליטת CO2 הנמוכה יחסית לרכבי שטח ועומדת על 193 גרם לק"מ.
פורשה קאיין החדשה תיחשף רשמית בתערוכת ג'נבה שתיפתח בתחילת מרץ וצפויה להגיע לארץ במחצית 2010.

פורשה קאיין החדשה

פורשה קאיין החדשה

 

עוד מחדשות רכב