פיג'ו 3008 החדשה נחשפת בפרטים ראשונים

פיג'ו 3008 החדשה מבטיחה עיצוב נועז יותר, תא נוסעים מרווח, מעוצב ואיכותי יותר ומנועי טורבו בנזין ודיזל חסכוניים בדלק. תגיע לארץ כנראה בתחילת 2017.

ששי כהן 24 במאי, 2016
פיג'ו 3008 החדשה

7 שנים לאחר שהוצג, זוכה פיג'ו 3008 לדגם חדש שמבטיח לעשות הכל טוב יותר מקודמו, עם מפרט מרשים, עיצוב נועז ותא נוסעים מתקדם מאוד. הדגם יוצג רשמית בתערוכת פאריס 2016 שתיערך באוקטובר וצפוי ככל הנראה לנחות בארץ כבר בתחילת 2017.




בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, זונחת פיג'ו את מראה ה-3008 היוצאת, שאמנם הוצהר כקרוסאובר, אך נתפס בעיני רבים כסוג של מיניוואן קומפקטי, מה שפגע ללא ספק במכירות הדגם באחד הסגמנטים שנחשבים לחזקים ביותר בשוק בשנים האחרונות. כעת, עם עיצוב קרוסאובר מודרני, נראה שלפחות בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, הדרך שלו מבטיחה מבעבר. לצד העיצוב החדש, מציע ה- 3008 גם צמיחה במידות עם אורך של 4.45 מטר ( 8+ ס"מ), 1.84 מטר רוחב ( ללא שינוי ), 1.62 מטר גובה ( ללא שינוי ) ובסיס גלגלים של 267 ס"מ ( 6.2+ ס"מ ), המבטיח תא נוסעים מרווח מבעבר, לצד תא מטען נדיב בנפח 520 ליטר.פיג'ו 3008 החדשה פיג'ו 3008 החדשה
בתוך תא הנוסעים, מציעה ה-3008 את אחד מתאי הנוסעים המרשימים והמתקדמים ביותר בשוק הג'יפונים, עם עיצוב לא שגרתי, סביבת נהג מעוצבת במיוחד, לוח שעונים דיגיטלי הכולל מסך TFT בגודל "12.3, מערכת מולטימדיה עם מסך "8.0 המשרת מספר מערכות של הרכב, עיצוב מקורי למתגים וידית הילוכים עתידנית משהו, ככל הנראה בעלת תפעול חשמלי.פיג'ו 3008 החדשה פיג'ו 3008 החדשה
היצע המנועים כולל מנועי בנזין ודיזל בנפח 1.2-2.0 ליטר המבטיחים להיות מהמובילים בקבוצה בכל הנוגע לביצועים, תצרוכת דלק ופליטת מזהמים, כאשר הדגמים הרלוונטים יותר לארץ יהיו דגמי הבנזין 1.2 טורבו מסדרת ה- PureTech המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים וכן ה- 1.6 ליטר טורבו 165 כ"ס, גם הוא עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. ייתכן ועד הגעת הדגם לארץ, אם יתברר ששיווק רנו קדג'אר דיזל החדשה בארץ יהיה מוצלח, סביר שנראה כאן גם גרסת דיזל חסכונית במיוחד.
פיג'ו 3008 החדשה תיחשף כאמור רשמית בתערוכת פאריס לקראת סוף השנה.