פיג'ו 308 החדשה בישראל – החל מ-133 אלף שקל

פיג'ו 308 החדשה תשווק בשלב הראשון עם מנוע טורבו 1.2 ל', 130 כ"ס, גיר אוטומטי 6 הילוכים ומבטיחה צריכת דלק מרשימה של 19.23 ק"מ לליטר בממוצע.

ששי כהן 08 בספט, 2014
פיג'ו 308 החדשה

חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, מתחילה בשיווק פיג'ו 308 החדשה בישראל עם תג מחיר התחלתי של 132,990 שקלים ש"ח. הדגם אשר נחשף לפני כשנה בתערוכת פרנקפורט ואף זכה לפני כחצי שנה בתואר במכובד " מכונית השנה באירופה ", נוחת בארץ בגרסת האצ'בק 5 דלתות אוטומטית, אך בפיג'ו מבטיחים שבחודשים הקרובים יגיעו גם גרסאות בעלות גיר ידני וסטיישן.


לצד עיצוב אלגנטי ונאה לרכב, זוכה המכונית למידות מעט קומפקטיות יותר מהדגם היוצא עם הפחתת 2 ס"מ באורך ל- 4.25 מטר, 4 ס"מ בגובה ל- 1.45 מטר ואף ס"מ ברוחב ל- 1.8 מטר. יחד עם זאת, בסיס הגלגלים צומח קלות ל-262 ס"מ ונפח תא המטען מצטמצמם קלות ל-420 ליטר. המטרה העיקרית בצמצום הקליל במידות הרכב הוא הפחתת משקל והבטחה לחווית נהיגה טובה משמעותית מהדור היוצא. המשקל אגב הצטצמם בלא פחות מ- 140 ק"ג הודות למרכב הקל יותר, שימוש במנוע טורבו קטן יותר ושלל שינויים נוספים.

פיג'ו 308 החדשה

פיג'ו 308 החדשה


ה- 308 החדשה תשווק בשלב הראשון עם מנוע 1.2 ליטר טורבו חדש מסדרת ה- PURE TECH, בעל הספק של 130 כ"ס המשודך ( סוף סוף ) לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים מתוצרת AISIN היפנית. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיצה המכונית ל- 100 קמ"ש תוך 10 שניות ומגיעה למהירות מירבית של 206 קמ"ש. צריכת הדלק שלה מרשימה ועומדת על 19.23 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
פיג'ו 308 סטיישן החדשה

פיג'ו 308 סטיישן החדשה


הרכב ישווק בשתי רמות גימור לבחירה כאשר כבר הבסיסית Active כוללת: 6 כריות אויר, נעילה אוטומטית של הדלתות בזמן נסיעה, מחשב דרך, מערכת בקרת שיוט, שקע AUX, פנסי ערפל קדמיים, חיישן גשם, מסך מגע מרכזי 9.7", מערכת "BLUETOOTH, מערכת השהיית אורות לאחר ניתוק המנוע, תא כפפות מקורר, הפעלה חשמלית של ארבעת החלונות עם מנגנון נגד תפיסת אצבעות, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק מרופד עור עם לחצני פיקוד מובנים ועוד.
מחיר פיג'ו 308 יחל ב- 132,990 ש"ח לדגם הבסיסי ו-148,990 ש"ח לדגם הפרימיום המאובזר ביותר. בקרוב תנחת גם פיג'ו 308 סטיישן החדשה שמחירה נקבע על 139,990 ש"ח.