שנתיים אחרי שיובאה מצרפת במצב רעוע , חשף אחה"צ נעם חצרוני את המסחרית הנוסטלגית של פיג'ו לאחר שיפוץ מקיף , בהשקה גדולה בשיתוף מועדון החמש .
שנתיים לאחר שאותרה ב- EBAY , ו- 24 חודשים מורטי עצבים בחלקם שחלפו מאז , הסתיימו הערב במזל טוב , עת הושקה פיג'ו D4A המסחרית לאחר שיפוץ מקיף באירוע בשיתוף מועדון החמש , עיריית נס-ציונה וחברת לובינסקי יבואנית פיג'ו .
בעלי הרכב הגאה , הוא נעם חצרוני , חבר אגד בעיסוקו היום יומי , שהגשים חלום ישן והפך לבעליו של הרכב המסחרי הייחודי , שהיה גם לאביו בעבר . לדברי חצרוני , המכונית אותרה לפני כשנתיים ב- EBAY כשהיא מוצעת למכירה ע"י אזרח צרפתי באיזה חור בצרפת , אשר כוונותיו היו כ"כ "טובות " למכור , עד כי התקשה להבין ולדבר עם המתווך הישראלי שדובר צרפתית בעצמו ….
בסופו של דבר , לאחר שפע של מכשולים , יובאה ה- D4A לישראל במצב רעוע אשר חייב שיפוץ מקיף מהיסוד . הדגם שיובא , משנת הייצור 1956 , הינו בגרסת נוסעים המצוידת בחלונות צד ומיועדת ל- 8 נוסעים . בצד הטכני , מצויד הרכב במנוע בנזין 4 צילינדרים בנפח 1,468 סמ"ק , המפיק 45 כ"ס ומשודך לגיר ידני וזהה אף למנוע שהותקן בשעתו בפיג'ו 403 . מדובר בדגם שהתחרה בשעתו במסחרית של פולקסווגן ובסה"כ ייוצרו ממנו בערך 76 אלף עותקים בין השנים 1950- 1965 .
לאחר כשנתיים של שיפוץ ארוך ומתיש בסיוע חברים קרובים , הושקה היום הפיג'ו D4 המסחרית בנס ציונה , בשיתוף מועדון החמש ובנוכחות מאות אנשים ועשרות מכוניות אספנות , שהגיעו מכל רחבי הארץ לאירוע המיוחד . בסופו של דבר , למרות שמדובר במכונית מסחרית , התוצאה מדהימה ומרשימה לא פחות ממכוניות פאר ענתיקות אחרות .
בשורה התחתונה , מדובר בדגם נדיר בישראל , ואולי אפילו בודד בשוק האספנות.