פנס בלימה חכם לשיפור בטיחות רוכבי דו-גלגלי

אדקיז טכנולוגיות, יבואנית אפודי ומעילי כריות האוויר לרוכבים של HELITE הצרפתית, מרחיבה את פעילותה ומתחילה בשיווק פנס בלימה חכם המותקן על הקסדה, המדווח אוטומטית במקרה תאונה לרשויות החירום.

ששי כהן 27 במרץ, 2018
פנס בלימה חכם Cosmo Connected

אדקיז טכנולוגיות בע"מ, יבואנית ציוד הבטיחות לרוכבים, בניהם אפודי ומעילי כריות האוויר לרוכבים של HELITE הצרפתית, משיקה מוצר בטיחות חדשני נוסף – Cosmo Connected. זהו פנס בלימה חכם, אשר מותקן על חלקה האחורי של קסדת הרוכב על ידי הצמדה מגנטית לחיבור וניתוק מהירים. אביזר זה מצויד בחיישני תאוצה, "יודע" לזהות מצב שת תאוטה במהירות הנסיעה ולהדליק תאורת בלימה בהתאם לזו של האופנוע, אך ללא כל חיבור לאופנוע עצמו. ה-Cosmo Connected מסוגל להציע גם מצבי תאורה נוספים כמו תאורה קבועה עם התעצמות האור בבלימה וכן הבהוב כתאורת חירום. מיקומו הגבוה של פנס הבלימה משפר משמעותית את נראות הרוכב מנקודת מבט נוסעים מאחור, ביום ובלילה ובכל תנאי מזג אוויר.




יתרונו הגדול של מכשיר ה-Cosmo Connected הוא בחיבור קבוע אל הטלפון החכם ואפליקציה ייעודית באמצעות בלו-טות', הוא מסוגל לזהות מקרי תאונה או נפילה מהאופנוע ולהעביר דיווח לרשימת אנשי קשר נבחרים ובעתיד גם למוקד חירום ייעודי, כולל מיקום GPS.

פנס בלימה חכם Cosmo Connected

פנס בלימה חכם Cosmo Connected

משקלו של מכשיר ה-Cosmo Connected עומד על 150 גרם בלבד והוא מעוצב בצורה אווירודינמית שאינה גורמת למערבולות או לרעשים מיותרים. לאחר טעינה מלאה, הסוללה מציעה טווח פעולה של כ-8 שעות של הארה קבועה או הבהוב אזהרה והוא מגיע בשלושה גוונים – לבן ושחור מבריקים ושחור מט.

מחיר ה-Cosmo Connected יחל ב-569 שקל.







עוד מדו גלגלי