פתיחה מוצלחת לסוזוקי קרוסאובר טורבו החדש בישראל

יבואנית סוזוקי השיקה בשישי האחרון את הקרוסאובר טורבו החדש בישראל, באירוע מכירות שכלל נהיגה חוויתית ללקוחות בנתיב המהיר לת"א. 500 רכבים הוזמנו !

ששי כהן 05 במרץ, 2017
סוזוקי קרוסאובר טורבו

חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, השיקה ביום שישי האחרון רשמית את סוזוקי קרוסאובר טורבו החדש, באירוע מכירות שכלל נהיגה חוויתית ללקוחות ממתחם הנתיב המהיר לת"א. לדברי היבואנית, לא פחות מ-500 מכוניות בשווי כולל של 62.5 מיליון ₪ הוזמנו ביום השקת הדגם שלווה גם בהשקות חגיגיות גם באולמות התצוגה של סוזוקי ברחבי הארץ.




סוזוקי קרוסאובר טורבו בנתיב המהיר(צילום: רונן טופלברג) סוזוקי קרוסאובר טורבו בנתיב המהיר(צילום: רונן טופלברג)
סוזוקי קרוסאובר משווק בארץ קרוב ל-3 וחצי שנים והפך להיות אחד הדגמים המועדפים על הלקוחות הפרטיים בשוק הג'יפונים, עם נתח של 90% מכירות ללקוחות פרטיים מתוך 19,000 מכוניות ששווקו כאן עד כה. הדגם המחודש שנחת בישראל, מציע לצד עיצוב מעודכן ואגרסיבי יותר, גם מנוע טורבו 1.4 ליטר 140 כ"ס, המציע ביצועים משופרים לצד צריכת דלק נמוכה יותר, המוצע כאן בשילוב לתיבות אוטומטיות או ידניות עם 6 הילוכים ואבזור עשיר כסטנדרט.אירוע השקה סוזוקי קרוסאובר טורבו אירוע השקה סוזוקי קרוסאובר טורבו
באירוע ההשקה זכו הלקוחות לנהיגה במסלול נסיעה מהנתיב המהיר ועד פאתי איילון וחזרה דרך כביש מס' 1, כשהם מלווים במדריכי נהיגה. באירוע הוצעו ללקוחות הטבות שונות כמו מערכת מולטימדיה במתנה והטבות אבזור ומימון שונות. במהלך האירוע נערכו 350 נסיעות מבחן על גבי 11 רכבים, שביצעו סה"כ למעלה מ-4,800 ק"מ במצטבר ביחד. מתוך 500 הזמנות שנרשמו לדגם אגב, רק 11 היו של דגמים המצוידים בתיבת הילוכים ידנית.
מבחן לסוזוקי קרוסאובר החדש יתפרסם כאן בקרוב.