צ'מפיון מוטורס משיקה את מערכת ה- Connect it

צ'מפיון מוטורס משיקה את מערכת ה-Connect-it ללקוחות המותגים פולקסווגן, סקודה וסיאט, המשדרגת את המולטימדיה ברכב באפליקציות Waze, פאנגו, רדיו אינטרנטי ועוד, לצד שדרוג הקשר עם היבואן, הזמנת טיפולים, מידע על הרכב ועוד. כמה יעלה התענוג?

ששי כהן 05 ביול, 2018

בזמנים בהם למערכת המולטימדיה ברכב יש חשיבות גבוהה בקרב לקוחות הבאים לרכוש רכב חדש, הגבוהה לעיתים רבות מחשיבות סעיפים כמו ביצועי הרכב, אביזרי הבטיחות ואחרים, חושפת צ'מפיון מוטורס את מערכת המולטימדיה החדשה שלה " Connect it " אשר תוצע לרוכשי דגמי פולקסווגן, סיאט וסקודה.




אז אחרי שלכלמוביל יבואנית יונדאי ומיצובישי יש את ה- "Connected", ליוניון מוטורס יבואנית טויוטה יש את ה- "Touch 2" וללובינסקי יבואנית פיג'ו וסיטרואן יש את ה- "Touch", עכשיו גם לצ'מפיון מוטורס יש מערכת כזאת, שאמורה לשדרג את חווית הנהיגה ברכב ולחזק את הקשר עם היבואן והמותג, ובמידה מסויימת גם להוזיל את עלויות שדרוג המולטימדיה באפליקציית WAZE שלעתים יקרה להחריד, מצלמת רוורס ועוד.

מערכת Connect it צ'מפיון מוטורס


אז מה יש במערכת ה- Connect it?
המערכת המתממשקת למערכת המולטימדיה המקורית יחד עם אפליקציה ייעודית לטלפון החכם, מציעה ללקוח אפליקציות כגון רדיו אינטרנטי, פנגו, Spotify, ניווט WAZE ועוד, לצד מגוון רחב של כלים, עם הנגשה של מידע חשוב ומועיל כמו התראות, נתוני טיפול, נתוני דרך, מידע אודות הרכב, אפשרויות להזמנת טיפול במרכזי שירות ישירות מהרכב או מהאפליקציה ועוד. הממשק המתקדם מאפשר עדכוני מערכת, שירותים ותכנים מהאוויר ללא צורך בחיבור פיזי לרכב. המערכת תוצע ברוב דגמי מותגי פולקסווגן, סקודה וסיאט.
לקוחות המערכת ייהנו גם משירותי דרך וחירום – צ'מפיון 24/7 – הכוללים מוקד הזמין 24 שעות לכל שאלה, בנוסף לכך המערכת מספקת למוקד אפשרות מעקב אחר תאונות באמצעות חיישן ה- E-call.
כמה יעלה התענוג?
מחיר ההשקה של המערכת הינו 990 ₪ לרוכשים מערכת מיגון של איתוראן.