קדילאק CTS-V החדשה בישראל : החל מ- 620,000 ₪

יבואנית קדילאק מתחילה בשיווק ה- CTS-V הספורטיבית הקיצונית המצוידת במנוע 640 כ"ס ואת דגמי ה-ATS וה-CTS החדשים, אשר עברו מתיחת פנים קלה.

ששי כהן 27 ביונ, 2016
קדילאק CTS-V החדשה 2016

חברת UMI, יבואנית קדילאק, מדווחת הבוקר על דגמים חדשים ומחודשים ששיווקם מתחיל כעת בישראל, כשבראשם הקדילאק CTS-V החדשה, המציעה מכונית סאלון בעלת ביצועים קיצוניים, המתחרה בדגמי ה- RS של אאודי, ה- AMG של מרצדס ודגמי ה- M של BMW, כשלזכותה מחיר תחרותי בסגמנט שנקבע על 620 אלף שקל.

קדילאק CTS-V החדשה

הדור השלישי של ה- CTS-V נוחת בישראל עם עיצוב ספורטיבי, שלדה מותאמת לדרישות ביצועים קיצוניות ומערכת מתלים אדפטיבית ספורטיבית, המקצינים את היכולות הספורטיביות של הדגם, ומאפשרים מיצוי מקסימלי של יחידת ההנעה. הדגם מצויד במנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים המפיק 640 כ"ס ומומנט אימתני של 87 קג"מ, ומשודך לתיבת הילוכים ספורטיבית (הידרה-מאטיק) בעלת שמונה הילוכים. עם יחידת בכח הנ"ל מציעה המכונית זינוק ל-100 קמ"ש ב- 3.7 שניות !קדילאק CTS-V החדשה 2016 קדילאק CTS-V החדשה 2016
בתפריט המכונית נמצאים בין השאר: מערכת בלימה מתקדמת מתוצרת ברמבו, מערכת בקרת נהיגה מגנטית בעלת חמישה מצבים שונים המשפרת את תגובות המנוע, שלדה מחוזקת ב-20 אחוזים לנהיגה ספורטיבית וחמישה מצבי נהיגה לבחירה, מנהיגה מנהלתית רגועה ועד מצב מסלול פרוע. השלדה של ה-CTS-V עוצבה מחדש בהתאם לדרישות המנוע, ונועדה להתאים לביצועים גבוהים יותר בדגש על תמרונים חדים כמו פניות וסיבובים חדים.
בתוך תא הנוסעים תמצאו מושבים ספורטיביים מתוצרת RECARO , בתפירה ידנית, מתכווננים לכ-16 מצבים שונים, צג מידע בגודל 12.3 אינצ' עם גרפיקה של סדרת ה-V וניראות יוצאת דופן הכוללת גם הקרנה על השמשה הקדמית (HEADS UP DISPLAY). בנוסף, ב-CTS-V משולבת מערכת חווית המשתמש המשודרגת של קאדילק – CUE, בשילוב מערכת ה- CarPlay, המאפשרת חיבוריות מתקדמת למכשירי מובייל כמו גם הטענה אלחוטית. כמו כן, משולבת ברכב מערכת המציגה את נתוני הנהג בווידאו, ומציגה את הנתונים בזמן אמת על גבי מסך המידע. מערכת Park Assist, המחנה את הרכב בצורה אוטונומית בעזרת שימוש במצלמת הנהיגה לאחור. מחיר הדגם נקבע כאמור על 620,000 ש"ח.קדילאק CTS-V החדשה 2016 קדילאק CTS-V החדשה 2016
לצידה של ה- CTS-V, מתחילה UMI בשיווק הדגמים המחודשים של ה- CTS וה-ATS, שזוכים לתיבת הילוכים ספורטיבית חדשה, בעלת שמונה מהירויות, המשודכת למנוע ה-2.0 ליטר טורבו (272 כ"ס). תיבת ההילוכים החדשה שיפרה משמעותית את ביצועי הדגמים, וכעת ה-ATS מזנקת מ-0 ל-100 ב-5.8 שניות, בעוד ה-CTS מזנקת מ-0 ל-100 ב-5.9 שניות. בנוסף, האבזור ומערכות הבטיחות המתקדמות שודרגו עוד יותר, וכעת כוללת הרשימה גם מערכת CarPlay, המתממשקת עם הטלפון החכם, ומאפשרת לקבל שיחות, לשלוח הודעות ולנווט, הכל באמצעות הוראות בעברית (באייפון 5 ומעלה ובמכשירי אנדרואיד) וללא הורדת הידיים מההגה. בנוסף, כוללים הדגמים גם מערכת Start&Stop לחיסכון בדלק ומערכת לזיהוי שטחים מתים והתראה על תנועה מאחור. מחיר הדגמים יחל ב- 256,900 ש"ח לדגם ה- ATS והחל מ- 329,900 ש"ח לדגם ה- CTS.
במהלך הקיץ צפויה להשיק UMI גם את רכב הפנאי-שטח החדש קדילאק XT5 המחליף את ה- SRX שמשווק כאן בשנים האחרונות ונחשב לדגם הנמכר ביותר של קדילאק בישראל.