קדילאק XT4 נחשפה בניו-יורק

קדילאק חשפה רשמית את ה- XT4 החדשה, המצטרפת לסגמנט הקרוסאוברים הקומפקטים היוקרתיים כמתחרה לאאודי Q3, ב.מ.וו X1 ודומותיהן. בישראל בתחילת 2019

ששי כהן 28 במרץ, 2018
קדילאק XT4

לקראת תערוכת ניו-יורק שנפתחת בסוף השבוע, חשפה אמש קדילאק את ה-XT4 החדשה באירוע יוקרתי בבית קדילאק ביו-יורק, בו נחשף הקרוסאובר הקומפקטי הראשון של החברה, שעשוי להיות אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של קדילאק בשנים הקרובות. הדגם יתחרה בדגמים כמו אאודי Q3, מרצדס GLA, וולוו XC40 ואחרים, בקטגוריה צומחת בכל שווקי העולם.



קדילאק XT4


ה-XT4 מציג עיצוב המזוהה עם שפת העיצוב הנוכחית של קדילאק, ונראה כמו בייבי XT5, אך עם מראה מעט פחות נוצץ. בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית סביבת נהג ונוסעים מודרנית, בעלת עיצוב נקי ומיעוט יחסי של מתגים, אך יאמר לזכותה, שמתגים שימושיים במיוחד כמו תפעול בקרת האקלים נותרו בהישג ידו של הנהג וללא צורך בשימוש במסך המגע. בהתאם למסורת קדילאק, אבזור הרכב צפוי להיות עשיר כבר ברמת הגימור הבסיסית ולכלול לצד מערכת מולטימדיה "8 חדשה, גם טעינה אלחוטית לסמארטפון, 4 שקעי USB שיהיו פזורים בתא הנוסעים, מושבים ספורטיביים עם ריפודי עור, מצלמה אחורית עם תצוגה 360 מעלות, תאורת אווירה ואופציה לשלל פינוקים נוספים לרבות מערכת לעיסוי במושב הנהג.

קדילאק XT4


מתחת למכסה המנוע יוצע בתחילה ה-XT4 עם מנוע טורבו 2.0 ליטר 4 צילינדרים חדש (בעלת טכנולוגיית ניתוק צמד צילינדרים בשיוט לחיסכון בדלק), המפיק 237 כ"ס ו-35.7 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 9 הילוכים. נתוני הביצועים וצריכת הדלק לא נחשפים לעת עתה, אולם בחברה מבטיחים יחידת כח חסכונית בדלק ומהנה לנהיגה. כאופציה, תוצע המכונית גם עם הנעה כפולה (במקום קדמית בדגמים הבסיסיים).
קדילאק XT4 צפוי להגיע לארץ ככל הנראה בתחילת 2019. מחיר הרכב להערכתנו צפוי לנוע בגזרת ה-240 אלף שקל לדגם בסיסי.