קוברה קוד: שליטה מלאה ברכב מהסמארטפון

יצרנית המיגון לרכב קוברה חושפת את אפליקציית קוברה קוד, המאפשרת שליטה על הרכב דרך הסמארטפון, כולל איתור הרכב, פתיחת ונעילת הדלתות והתראות על נסיונות פריצה או גרירה.

ששי כהן 27 באוק, 2016
אפליקציית קוברה קוד

אחרי שנדמה שהסלולרים השתלטו כמעט על כל דבר בחיינו, משיקה חברת קוברה המתמחה במערכות מיגון לרכב את אפליקציית "קוברה קוד", המציעה שליטה מלאה ברכב מהסמארטפון שלכם. מדובר בסדרת מוצרי eCall חדשניים הכוללים לחצן חירום ופלטפורמה למיגון ולאיתור הרכב 24/7 באמצעות אפליקציה בנייד.

כך למשל באמצעות האפליקציה החדשה תוכלו לשלוט מרחוק על הרכב, לפתוח או לנעול את הדלתות גם באזורים ללא קליטה (כולל בחניונים תת קרקעיים), לאתר את הרכב באמצעות האפליקציה מכל נקודה גיאוגרפית בעולם כך שלעולם לא תשכחו היכן חניתם, ולקבל מידע אודות תקלות המצבר, המנוע והצגת האודומטר, דיווח על ניסיון פריצה לרכב ועוד.
הסדרה כוללת 3 מוצרים בדרגות טכנולוגיה ומחיר שונות, המתחברים ללחצן חירום אשר מופעל על ידי החברה ומאויש 24/7 על מנת לספק פתרונות מיידים מהשטח הן לנהג והן לרכב. בנוסף, הסדרה כוללת מערכות איתור בדרגות שונות: פעילה, חצי פעילה וקודנית הכוללת לוח מקשים, עלוקה וקוד אישי למניעת השימוש במפתח שנגנב ועוד.
מחירי מערכות קוברה החדשות החל מ- 1,600 ₪  למערכת הבסיסית הכוללת לוח מקשים, קודנית סלולארית, אפליקציה ולחצן חירום ועד- 2,100 ₪ למערכת המקיפה ביותר הכוללת גם מערכת איתור פעילה מבוססת GPS המקושרת למוקד מאויש ומוקד אכיפה.