קוואסאקי ישראל: המחירים ירדו- המכירות זינקו

1,377 כלים דו-גלגליים עלו לכביש במאי 2016. סאן יאנג וימאהה כרגיל בראש, אך קוואסאקי זינקה הודות לירידת המחירים החדשה והפכה בחודש החולף למותג האופנועים הנמכר בישראל.

ששי כהן 06 ביונ, 2016
קוואסאקי נינג'ה 300

איגוד יבואני רכב דו גלגלי באיגוד לשכות המסחר פרסם היום את נתוני המכירות של השוק הדו-גלגלי בחודש מאי 2016, מהם עולה שהשוק ממשיך לצמוח עם מסירה של 1,377 כלים בחודש החולף. בסה"כ עלו לכביש מתחילת השנה כ-6,986 כלים, המהווים עליה של 10% במכירות לעומת אשתקד. 




בראש הרשימה בחודש החולף נמצאת כצפוי סאן יאנג, שממשיכה להוביל את השוק הישראלי באופן מסורתי עם 431 מסירות ומקדימה את ימאהה שמוסרת 281 כלים, כאשר להיטים כמו ימאהה טריסיטי וימאהה T-MAX מוסרים 58 ו-57 כלים בהתאמה. קימקו שלישית מסרה 205 כלים והקדימה את קוואסאקי שמסרה 111 אופנועים ומציגה זינוק מרשים ובעיקר עם התחזקות האופנועים השימושיים בנפחי הביניים שזכו לאחרונה להפחתה מאסיבית של מחירי המחירון שלהם. סוגרת את החמישיה הפותחת הונדה עם 97 מסירות.
מותג KTM שזינק השנה במכירות והיה למותג האופנועים הנמכר ביותר בארץ, מסר בחודש החולף כ- 71 כלים.
במטרו, היבואנית הגדולה בארץ לדו-גלגלי מציינים כי נתוני חודש מאי הושפעו לרע משביתת בוחני הרישוי –  למעלה מ-6 אלפים מעוכבי מבחן מעשי לקבלת הרישיון לדו גלגלי. להבדיל ממבחני הרישיון למכוניות, רוב רוכבי הדו גלגלי שעושים רישיון רוכשים דו גלגלי בטווח של מספר שבועות מקבלת הרישיון. עם חזרת מערך הבוחנים לעבודה, קיים צפי לגידול נוסף במספר המסירות שיתבטא בחודשים הקרובים.


עוד מדו גלגלי