קוואסאקי נינג'ה 400 נחת בישראל

קוואסאקי נינג'ה 400, מחליף את דגם ה-300 סמ"ק, ומצטרף לקטגוריית ה-A1 הצומחת עם עיצוב ספורטיבי, מנוע 45 כ"ס, משקל נמוך יותר ותג מחיר של 39,985 ₪

ששי כהן 06 במרץ, 2018
קוואסאקי נינג'ה 400

חברת מטרו מוטור, יבואנית קוואסאקי, מודיעה על התחלת שיווק הנינג'ה 400 החדש והמסקרן, עם מפרט מרשים ויכולות ספורטיביות האמורות להציב אותו בחזית אופנועי הספורט בקטגוריית ה-A1 למתחילים -מתקדמים. הדגם יחליף את הנינג'ה 300 סמ"ק ששווק כאן בשנים האחרונות ויתחרה בדגמים מצליחים כמו KTM דיוק 390 ו-RC390 החדשים ואחרים.



הנינג'ה 400 החדש מציע עיצוב ספורטיבי ונאה, אשר אינו מסגיר את היותו 400 סמ"ק, ומתגאה בעיצוב קרבי ומושך בהשראת ה- H2של קוואסאקי. הדגם פותח על שלדה חדשה וקלה יותר, ומציג משקל הנמוך ב-8 ק"ג (168 ק"ג) מגרסת ה-300 סמ"ק היוצאת. בנוסף, מצויד ה-Ninja 400 במזלג קדמי בקוטר 41 מ"מ, המאפיין אופנועים בנפח גדול הרבה יותר והבולם האחורי גם הוא התחדש במערכת לינק חדשה, ומציע 5 כיוונים ל-Preload.

ה-Ninja 400 מצויד במנוע 400 סמ"ק המפיק 45 כ"ס, כ-10 כוחות סוס יותר מאשר בדגם היוצא. למרות העלייה בהספק, המנוע החדש שומר על ממדים קומפקטיים והוא למעשה שומר על ממדים דומים לזה של מנוע ה- 250Rהמוכר של קוואסאקי. חלק מהחידושים במנוע החדש הוא תיבת אוויר מוגדלת בנפח 5.7 ליטרים, לעומת 4.7 בלבד בדגם היוצא, ותכנון יעיל וחדשני של כניסת ויציאת האוויר מהמנוע. בסעיף הבטיחות מצויד האופנוע במערכת בלימה בקוטר לא אופייני לקטגוריה של 310 מ"מ, וזאת כדי לאפשר יכולת בלימה גבוהה שמתאימה ליכולותיו. בנוסף, ה-Ninja 400 מצויד ב-ABS כסטנדרט ובמצמד מחליק.
מחיר קוואסאקי נינג'ה 400 נקבע על 39,985 שקל.





עוד מדו גלגלי