קונים רכב? תקראו את זה

קיבלתם רישיון ואתם מעוניינים לקנות את הרכב הראשון שלכם? יש תינוק חדש במשפחה ואתם זקוקים לרכב משפחתי גדול יותר? מעוניינים לקנות רכב מאובזר כהלכה בכל מערכות המיגון המתקדמות ביותר ? בכתבה זו נספק לכם טיפים איפיון מקדים של הצרכים שלכם טרם קניית רכב, החלטה לגבי תקציב ואפשרויות מימון לקניית רכב. מאפיינים את הצרכים שלכם אם…

ששי כהן 31 באוק, 2015
מימון לרכב

קיבלתם רישיון ואתם מעוניינים לקנות את הרכב הראשון שלכם? יש תינוק חדש במשפחה ואתם זקוקים לרכב משפחתי גדול יותר? מעוניינים לקנות רכב מאובזר כהלכה בכל מערכות המיגון המתקדמות ביותר ? בכתבה זו נספק לכם טיפים איפיון מקדים של הצרכים שלכם טרם קניית רכב, החלטה לגבי תקציב ואפשרויות מימון לקניית רכב.




מאפיינים את הצרכים שלכם
אם החלטתם שאתם מעוניינים לקנות רכב חשוב שתגדירו את מטרת קניית הרכב ולאחר מכן את דפוס השימוש בו והצרכים המיוחדים שלכם ושל בני המשפחה שלכם. השאלות החשובות הן מהי המטרה של קניית הרכב, האם אתם מעוניינים ברכב למטרת הסעת המשפחה המורחבת או שמא אתם מעוניינים ברכב יפה שמעוצב בצורה מרשימה על מנת לאסוף את החברה הביתה או לאסוף את החברים מבילוי. האם אתם מעריכים שהרכב ישרת אתכם לנסיעה רק על כבישי אספלט או שאתם מעוניינים שהוא ישרת אתכם גם בכל בטיולי שטח ויאפשר לכם לנסוע על דיונות החול שמובילות לחוף הים. חשוב להגיע להחלטה האם מעוניינים בתא מטען גדול, האם מעוניינים ברכב בעל נפח מנוע גדול והאם תעדיפו תיבת הילוכים אוטומטית או ידנית. לאחר איפיון הצרכים שלכם ודפוס השימוש ברכב תוכלו להמשיך לשלב הבא, שלב ההחלטה לגבי התקציב.
התקציב שלכם
השלב הבא שיגיע לאחר איפיון הצרכים שלכם יהיה שלב התקציב. כאן תצטרכו להחליט מהו התקציב שלכם לקניית הרכב וכיצד תהיו מעוניינים לשלם. כיוון שקניית מכונית מצריכה סכום מלא במזומן או תשלומים בכרטיס האשראי (דבר שלא לכולם יש) חשוב לבדוק האם הדבר אפשרי בשבילכם. האפשרות הראשונה היא לקחת הלוואה גדולה מהבנק ולשלם לסוכנות הרכבים את הסכום המלא על הרכב, אפשרות נוספת היא לאשר מול הבנק או חברת האשראי סכום גדול אותו תשלמו בתשלומים לאדם הפרטי ממנו אתם קונים את הרכב או לסוכנות הרכבים. בנוסף, יש אפשרויות מימון לרכב שמציעות חברות ליסינג, בנקים, חברות האשראי בישראל, יבואני רכב וכן חברות חוץ בנקאיות.
עוזרים לכם לקנות רכב – תנאי מימון
אפשרויות המימון לרכב הן:
מימון על ידי הבנק- יש בנקים שמאפשרים הלוואה למטרת קניית הרכב כאשר התנאי הוא שהלקוח ישעבד את הרכב שלו לבנק עד סיום החזר כספי ההלוואה.
מימון על ידי חברות ליסינג- אנשים רבים בוחרים עסקאות ליסינג במקום רכישה ישירה של רכב מאדם פרטי או סוכנות רכבים. ליסינג פרטי מאפשר לכם לשלם דמי פיקדון התחלתיים (משתנה מחברה לחברה) על אותו רכב בו אתם מעוניינים ולאחר מכן תשלום חודשי בסכום שסוכם בינכם לבין החברה. בתום תקופת הליסינג תשלמו את היתרה על הרכב והוא יהיה שלכם או תחזירו אותו לחברה ותבחרו ברכב משנתון מתקדם יותר.
מימון על ידי היבואן- כאן היבואן מאפשר לכם עסקה בתשלומים נוחים וגובה ריבית בגובה מסוים.
לסיכום, נכון להיום רוב האנשים מעדיפים לקנות רכב בעסקת מימון וזאת משום שזוהי הדרך הנוחה ביותר לשלם עבור הרכב וליהנות מנהיגה באותו רכב שמתאים להם ולבני המשפחה שלהם. בהצלחה.
* המדור הינו תוכן שיווקי ממומן.


עוד מצרכנות